Konsertsommar

Ja, den här sommaren har det lyckats blivit några konserter!
- trots att jag inte åkt längre än till Järvsö :)

Framför allt är det i Freluga jag sett spelningar / lyssnat på musik.
Först ut var Takida med den bästa Elin av dem alla :)

 - ja, hon är faktiskt en go & glad vän även om hon inte ser jätte munter ut på bilden ;) *sorry darling*

Efter det var det dags att återvända till Freluga för en spelning med Mangans ungdomskärlek
Lisa Nilsson! ÅÅÅÅH - ni skulle bara höra när hon sjöng Teddans dop låt Handens fem fingrar!
Snacka om gåshud! Har du aldrig hört den?! - se till att göra de!!!
 
Det var en nöjd semesterfirare som fick se din kärlek, dricka rödvin ur plastglas med fötterna i gröngräset medans solen brände i nacken :)   *Tack snälla pappa som bjöd oss på detta!*

Gissa vart de bar av därnäst?! :) Rätt gissat! - Till Freluga!
Gav Mangan biljetter för att se Miss Li i Freluga i Alla hjärtans dag present, men de blev inställt och istället sattes Melissa Horn in! HELT OK för min del *tjohoo*
Regnet valde att titta fram, men de va lika bra för de :)


Men sen blev de lite längre resväg - enda till Järvsö för att se vår älskade Lars Winnerbäck!
Denna gång med Lena, Ida & Andreas som sällskap. Teddan sov hos morfar i stugan.
Regnet hängde i luften men valde att inte visa sig *tack!*
Salladspicknick i gräset med rödvin i PETflaska och starkvinsglögg i termos :)
 

Det bör tilläggas att det var lika svårt att få en bild där alla mina kamrater tittade in i kameran samtidigt som att få en bra bild på Winnerbäck ;) Men tur för dom allihop så gillar jag dem ändå ;)

Ja, och sen igår var det dags att återvända till Freluga för en konsert med Elin Ruth Sigvardsson.
Kan säga till er som inte vet vem hon är - ni missar nått! Fy tusan va bra de va!
Till och med Mangan va frälst :) Sicken pingla! Leta fram lite musik, lyssna och njut. Lyssna på t.ex Higher (supermum), Bang, F off  .. eller lyssna på hela skivan Cookatoo friends)
 Dock kommer de inte va lika bra som de va live ;P!
Hade jag ingen kamera med och min mobilkamera är paj, så de blev ingen bild :/

Ja, det var min konsertsommar. Inte fy skam för att hålla sig på hemmaplan tycker ja!
Nä, men just ja!! Jag har ju faktiskt varit på Parken med bästa Linnea och tittat på Di Leva oxå :)

                                      MER LIVEMUSIK ÅT FOLKET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0