Måndag

Mangan har jobbat vaken natt hela helgen, nu är det äntligen över! Skönt! :)

Imorse ville Tedster inte sova längre än till 8.30 - härom dagen fick jag väcka honom 10.15, tyckte det räckte då :)
Vi begav oss på en långpromenad, samma sträcka som dagen innan. Knappt 2tim tar det, då i lugnt tempo.
Men ändå, vi är ivf ute och går :)


   

Ikväll har jag och min älskade vän Mörtsellskan varit på vårt första yoga pass!
Jag tycker faktiskt att vi klarade oss rätt bra :)

Nä, nu är jag i valet och kvalet om jag skall ladda in lite bilder och skicka dom för framkallning nu ikväll eller om jag skall spara med det till imorgon eller någon annan dag... svårt val..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0