Sen sist

Idétorka, bloggtorka, orkestorka.. You name it!
Bloggandet har en svacka skulle man kunna säga. Men så är det!

Midsommar-födelsedagshelgen var kanon! Jätte trevlig kväll med Peter & Sara. God mat och spel, helt kanon!
Dagarna efter bestod av besök, paket och MASSA tårta! Gött var det ivf!
Har fått en massa fin fina saker och mycket praktiska - helt kanon! Tusen tack till alla! :)

Annars då?! Jo, efter helgen har jag varit ensamma me grabbarna då Mangan jobbat.
Ena dagen hade Jr en ny kompis här och andra dagen tog vi de bara lugnt.
Allsång på Skansen premiär i tisdags - Hampus va lyrisk :) Massa syskonmys blev de där i soffan!

Igår var jag och Ted till Shamn och besökte mina kära arbetskamrater! Usch, tiden flyger förbi när man är där. Skulle kunna sitta o prata med alla en hel dag. Känns ivf jätte skoj att få träffa alla och höra att allt är som det brukar ;)
Tack för lunchen flickor :)
Idag har vi kommit ut lite, eller rätt mycket - nästan hela förmiddagen. Är svårt att komma ut o lata sig i solen om dagarna. Lilleman är vaken i stort sätt hela dagarna och då är de inge skoj alls att ligga i en vagn, om inte vagnen rör på sig. Så visst kan man ta en promenad, men att pyssla här ute eller bara sola - de är så gott som kört.
Men idag tror jag nog att värmen tagit hårt på honom men nu gör han inget annat än att sover :( lill snuffsen..

Mangan har cyklat iväg med Jr till nya killkompisen i byn, djuren är ute, de blåser ute och vi har inget riktigt bra lä ställe på gården, så jag sitter här och funderar på om jag skall ta en siesta med lilleman - de ser bra skönt ut! :)
Avslutat med någon bild.. från midsommar, från Allsångs premiären för bröderna i soffan och på lilleman!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0