I förskott

Idag har Helena varit här på besök! :)
Fick en jätte stor och fin korg av henne - fylld med ost, kex, vinglas, kniv, bricka, handuk, blöjplastpåse, napp, nappflaska, servetter, frukt, vin, alkoholfri cider, en stor blombukett, skallra / bitring.. oj, ja säkert va de en massa mer där i som jag glömt. Men de va en hemskt genomtänkt och fin korg jag fick. Tusen tack!

Sånna här korgar är bra att få, de är liksom roligt och kommer alltid till nytta :)
Efter att Helena åkt gick jag till postlådan för att hämta hem dagens skörd. Bland räkningar & annat skrot hade jag fått ett brev av bästaste Cia. I kuvertet fanns ett JÄTTE FINT halsband!! Jag är SÅ glad!! :) Tusen tusen tack!! :)
 - snett, ni får vrida skallen :)

Nu hänger det prydligt runt min hals. Försöker få Ted att inte dra sönder de bara.. ;)
Har även fått Trisslotter av släkten skickad på posten & idag kom även blombud enda från Norge - tackar tackar :)

Idag har jag alltså blivit bortskämd i förskott - and I´m loving it ;)

Kommentarer
Postat av: Mallan

Men ååååå vilka fina grejer du fått!!!!

Vilken härlig korg Helena fixat till - vad roligt med en massa skojiga grejer!!!

2009-06-18 @ 20:55:07
URL: http://m
Postat av: Anonym

Men gud så fina saker, vilken suuuuperbra korg!! Helena kan hon.

Och halsbandet, det är min syster kom ihåg det.. hahaha. Generna.. Eller inte :))

Men tusan så fint det va!



Kram kram

Har du tid nå´n dag?? Kanske jag och Livia kan komma och hälsa på er om vi får..?

2009-06-18 @ 21:19:57
Postat av: myran

Gulliga Linda!



Hoppas du får en kanonfödelsedag och att solen lyser på dig.



Kramen Cia

2009-06-19 @ 10:07:09
URL: http://mcmyran.blogg.se/
Postat av: Helena

Grattis på födelsedagen vännen. Tack för i går. Ha en bra dag. Kram

2009-06-19 @ 10:48:15
URL: http://potatisblomman.blogspot.com
Postat av: Linda F

Den där Helena hon kan hon....Men Cia vilket underbart fint halsband.Hoppas du har haft bra dagar med mycket fika och paket.Grattis på namnsdagen idag..Ha de gott kram

2009-06-20 @ 13:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0