Fyndiga Faddern Mattias

Skickade följande bild på Ted till min storebror, med texten:
"Så här ser han ut nu för tiden. Dags att hälsa på snart kanske, han växer så att det knakar!.."

Mattias har nämnligen inte träffat Ted sen vi kom hem från BB och jag tycker de är dags för ett besök.

Finurlig som han är min bror så fick jag följande bild tillbaka, med texten:
"Så här ser jag ut nu för tiden. Men jag har nog slutat växa så de knakar.."

 
Fyndigt! - roligt att även att han försöker härma Teds läpp :)
Nu är det ivf bestämt att han blivit, kommer att bli - när blir man de "på riktigt" egentligen? Vid dop?, är Teds fadder!

Kommentarer
Postat av: Woll

Vilken söting!!! Ted alltså :)

Hoppas allt är bra med er, vísst är de mysigt!!!

2009-06-02 @ 19:03:44
Postat av: Mallan

Hahah...vad gulligt!

2009-06-02 @ 21:36:32
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: karin

hahahahahaha... men herregud.. hahahaha. Vilken rolig bild på båda..



/kakan

2009-06-05 @ 08:06:01
URL: http://livetomkarin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Idag kommer jag nog förbi på en blixt visit..

2009-06-05 @ 11:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0