Bästa året

Ett år har gått
1 år som har varit ett av det bästa någonsin! - de lär bli svårt att toppa året som gått, med allt vad de inneburit.

För 1 år sen fick jag min fina ring. Vi städade innan middagen, skålade i champange & var log :)
Dagen efter åkte han till EM i Österike - ringmärkt ;)

Idag har min underbara sambo köpt jätte fina blommor till mig och bjudit på super god lunch.
Min lille romantiker.. :)

Själv då, vad har jag gjort.. hm.. Jo, jag trodde att den 12e var imorgon så.. med andra ord, inte mycket
SKÄMS SKÄMS SKÄMS!
Nu har jag ivf blivit påmind om hur ångest smakar. Fy tusan vad jag mår dåligt nu!
Snuffs skall jobba vaken natt i 3 nätter nu - sen blir han ledig i två dagar.
Jag får uppvakta honom då!

Men Magnus, en sak kan jag säga - här inför alla som läser.. whoho ;)
Jag älskar Dig!
För att citera en klok mans ord , "det finns en sak som beskriver hur mycket jag älskar dig; Ted!"

Kommentarer
Postat av: Maggan

Grattis på eran dag !!!!!!

2009-06-12 @ 19:29:38
Postat av: Mallan

Grattis till er o kärleken!

2009-06-12 @ 20:52:13
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: Hanna

Men va gullig ni är! Grattis på årsdagen.. Jag hade ingen aning att du älskade Magnus:P.. haha.. det kunde man ju aldrig tro!

2009-06-12 @ 21:15:07
URL: http://bollnasbloggen.se/medlem/Hanna
Postat av: Jessica

Haha gud så typiskt dig Linda.

Jag läste det här inlägget för Krille, skrattade så jag knappt kunde läsa :)

Tur är väl att M känner dig så väl så han kan väl inte vara så förvånad!

Men du MÅSTE ta igen det här ordentligt när han blir ledig.



Ha de så bra

Kram kram

2009-06-12 @ 22:15:09
Postat av: Anonym

Haha gud så typiskt dig Linda.

Jag läste det här inlägget för Krille, skrattade så jag knappt kunde läsa :)

Tur är väl att M känner dig så väl så han kan väl inte vara så förvånad!

Men du MÅSTE ta igen det här ordentligt när han blir ledig.



Ha de så bra

Kram kram

2009-06-12 @ 22:30:40
Postat av: Linda Larsson

Åhhh va fint skrivet Linda. Ja blev alldeles tårögd!!! men hur kunde du, kvinnan som har koll på allting, glömma dag? knasboll. tok fint inlägg iallafall o grattis till ett år tillsammans med ring =) puss påre (har du börjar räkna dagar till 25 års dagen? inte hört något än) ;)

2009-06-13 @ 15:05:51
URL: http://www.nogg.se/lindalarsson333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0