Paket

Idag fyller min älskade barndoms vän Linda 25år! Stort Grattis på födelsedagen vännen!
Energilös som jag är fick ett blombud representera mig på kalaset - de är ju alltid nått!

Men bortsett från att hon fyller år så har Jag fått 2st paket idag! Tjohooo
Jag älskar paket har jag kommit fram till - det liksom spritter i mig ;)

1 paket från Pampers och Barnens Hus :) - lite gratis grejer, prover och information som kan va bra o ha.
Strunt samma - paket som paket, jag blev glad ivf!


Paket nr 2 var min nya mobil!! TJOOOOHOOOOO
Jag trodde jag skulle få SMS avisering, men icke.
Brev låg i lådan när jag kom hem - var bara att vända och åka tillbaka till Ika för att hämta ut den.
Nu väntar de värsta - laddningen! Se men inte röra liksom..
men ja tänkte, ja kan nog stoppa i kortet ikväll och klicka runt lite medans jag laddar, borde inte skada.
O skadar de så får jag väll köpa ett nytt batteri då - inte värre än så!


För övrigt kan jag fortfarande glänsa mig i mina fina tånaglar som min fina vän Ida K Mörtsell pimpade upp i lördags :)
*evigt tacksam! - puss gullunge ;)*

Nu är jag så glad så jag ska hämta in hunden och därefter äta upp de som är kvar från salladen jag åt till lunch.
Bjussar på en bild från helgen. Man ser knappt va som är stjärt och vad som är mage för allt putar åt alla håll :)
   - den blev lite sne bilden. Men jag bjuder på det med!
Nu kan jag sitta med ett leende på läpparna o fantisera om hur alla vrider på huvudet för att kunna se bilden rätt. Ni kommer se galen ut allihopa och tänk va rolig bara tanken av de är hahaha *inget illa menat dock*

Over and out


Kommentarer
Postat av: myran

Linda!



Tack snälla du för all hjälp idag med dessa jä..la program, nu känns det som jag har lite mera struktur.



kram

2009-02-23 @ 21:11:36
URL: http://mcmyran.blogg.se/
Postat av: Mörtsell

Äntligen, jag pimpar dom gärna igen när som helst :)

2009-02-24 @ 07:36:33
Postat av: Anonym

fasiken vad tiden går, och magen växer! hoppas jag hinner se den innan den försvinner. kram!

2009-02-25 @ 19:32:18
Postat av: elin

19.32 var bara jag.. men datorn ville tydligen att jag skulle vara hemlig. kram igen

2009-02-25 @ 19:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0