Mycket nu ;)

Snö.. Snö Snö Snö! Snö är helt ok så länge de ligger på backen - men nu får det väll ändå vara nog!
Det bara VRÄKER ner och det finns ju ingen hejd på det. Allt blir så mycket klumpigare och svårare när det vräker ner hela tiden. Nä, nu är jag trött på snöandet! Nu kan det få sluta snöa och sen får de ligga där!

Har haft morgonmys i sängen med Skrållan      
  - lek med mascara fylld Tops!

Idag är det meningen att vi skall åka till STHLM. Men jag tycker inte om att åka när det är 7 meter snö :( Men vi har kollat med de "neröver" och vädret är bättre där nere - strålande sol! Det blir att köra lugnt!
Jag tänker INTE ställa in 3D ultraljudet - aldrig i mitt liv! Lite snö skall inte stoppa mig! I värsta fall får vi åka i natt eller imorgon om vi inte vill ut i detta väder! Hua va trist!

Snart kommer nog min far på besök. Han skall kolla på vårt nya badrum - nyfiken i en strut :) Eller nya och nya.. just nu är det nedrivna väggar, isoleringsskrivor i golvet och nån planka man kan få stå på.
Lite trött på att ALLT här hemma luktar damm och att allt är täckt med ett svart lagar av byggdamm - men vad skall man göra. Det kommer ju att bli bra när de är klart. Jag har då ivf dammat, dammsugit och torkat golvet nästan varje dag. De kanske inte märks nån skillnad - men samtidigt hålls de värsta borta och jag mår bättre i själen.

Jobbade på sporthallen igår. Jäklar i min låda vad höfterna tar stryk. Kan knappt gå när jag kan ta mig där ifrån. Stå stilla eller gå fram o tillbaka på ett stenhårt golvet - ojämn belastning och tyngte än aldrig förr. Suck!
Har ivf fått mitt nya bankomat kort :) Tjoo vad livet kändes lättare. En bild på Snuffs pryder kortet! :)
Lena - jag har inga bra bilder på magen. Jag knäppper knappt några och det är lite svårt att knäppa själv för jag svankar så hemskt. Såååå stor är inte magen, en rejäl kula är det ju allt. Men inte på värsta viset..

Nä, men lite frukost kanske skulle sitta bra. Ha det bra i snö ovädret. Puss

Kommentarer
Postat av: Sverin

Haha, det kortet får mer än godkänt. Söt magen. =) Häftigt!



Lycka till i huvudstaden. Spännande med ul. =) Jag kommer kanske hem i mars, fast bara en liten weekend.



Du får lugna ner dig med jobb och skottning, lyssna mer till kroppen. Du måste sätta dig och magen i första rum!



KRAM!

2009-02-08 @ 11:47:39
Postat av: Elin

Hej och grattis till kulan =) så spännande med 3d ul ångrar att man inte var på det. Hoppas allt är med dig/er. //Elin M

2009-02-08 @ 12:04:08
URL: http://www.pylle-pylle.blogspot.com
Postat av: Mallan

Fiiiiina magen!!! Du är så fin gumman!

Hoppas att 3D-UL går bra. Och kör FÖRSIKTIGT!!!

Krama

2009-02-08 @ 13:26:14
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: myran

Du är så fint gravid Linda!



Hoppas det går bra i morgon och kör försiktigt.



kram

2009-02-08 @ 14:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0