Tors 16/4

Jessica - ledsen att göra dina vibbar besviken. Men Ja, jag är hemma.
De lär jag bli ett tag :/ Men en sak.. slempropp - KANSKE jätte äckligt enligt min mening haha
Men jag är lite fessig med sånt där ;)

Igår kom tapeter upp på väggarna i hallen nere och på övervåningen - ska va samma tapet nere, hela trappen upp och rummet uppe ovanför trappen / utanför våra sovrum. Baby blå med en annan blå fondvägg i trappen :) Svårt att förklara - men fint!
Det är sååååå ljust! Alla rum är mycket större.
Vi har ju haft en mörk hall, mörk rött nere - i trappen och uppe (orginal tapet från jag vet inte när, skit cool ivf!) och sen mörk gröna skåp luckor i köket.
Nu när man kommer hem till oss är det kiwi grönt i "farstun", baby blått och blått i hall- trapp utrymmet och sen vitt kök med ljus gråa skåpsluckor! Ljust ljust ljust! Sen gör de nya fönstrena mycket till detta oxå! Snyggt ska ni veta :)

Plockade lite här hemma igår ivf. Inte så mycket för vi kunde inte va i vägen för målaren. Men vi tömde lådor, skåp mm och slängde massa tok och la ner i banankartonger de som vi ej behöver framme. Skönt som tusan!

Idag skall jag iväg till barnmorskan och ikväll blir det födelsedagsmiddag hos far. Lil Erik och pappa fyller år, och även kära sambon till veckan. Han kanske får en skrikande sambo med enorm smärta som resulterar i en bäbis i present eftersom bf datum är på hans födelsedag :) - vi får se, vi får se!

Åh just ja, jag har VÄRLDENS BÄSTA arbetskamrater!! Bara så att ni vet! De/Ni ringer, messar och är bara helt underbara! - inte bara de med blogg och som lämnar kommentarer *tusen tack*, utan massa andra oxå skickar sms ibland och säger hej. Det värmer! TACK för att ni finns mina kära vänner!
Måste lägga lite svart runt ögonen nu så jag ser ut som folk. Ha en bra dag! Pussen

Lägger in en bild på hur det ser ut i trappen nu. Gamla röda tapeterna med fin fina medaljoner och lite spackel på.
Lägger ut en ny bild i eftermiddag på nya tapeten tillsammans med fonväggen i trappen

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ha ha ha...Linda då gu va duktig du e på att förklara...:) saknar dig massa skall du veta...kommer och våldgästar dig nån da när ja har vägarna förbi :) *Kraaaaammmm

2009-04-16 @ 15:45:42
Postat av: Jessica

Du, slemproppen brukar va ett gott tecken.. :)

Men äckligt, ja visst dkitäckligt rent av!

Men men en del av det hmm naturliga.

Det låter som ni får det kalasfint hemma!

Hörs o syns!

Kram

Skitvibbar... :(

2009-04-16 @ 15:57:20
Postat av: Mallan

Då har ni iaf er bebis inom 10 dagar. I de flesta fall kommer bebisen inom 10 dagar - Neo behagade kika ut just på en 10:nde dagen.

Vad fiiiiiiint ni får det!!!!

Massa kramar o klapp på finaste magen

2009-04-16 @ 17:11:15
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: myran

oj oj det är allstå snart dax att åka åt "hallen" hållet, gäller att putsa hojen då! Slemproppen...

Herregud det är ju ett BRA tecken, äckligt "ja visst"men det finns värre saker..



Eller som mormor skulle ha sagt "Värre skepp har gått under" . Fint som fasen får ni.

kramen

2009-04-16 @ 19:39:13
URL: http://mcmyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0