Måndag

Som ni förstår har Tyson fortfarande inte tittat ut. Även om många verkar tro de eftersom jag inte hinner svara på alla samtal och sms som trillar in :) Kul o va så poppis ;) Men alltså,
Nej.. han bor kvar o han trivs!

Dagen har spenderas med mina kära tvilling vänner - Madeleine & Maria



Åkte för att hämta Jr på fritids på eftermiddagen - tillbaka till Lottefors, middag med flickorna och sen var det dags för Jr att hoppa upp på hästryggen! Mycket stolt ryttare hoppade sedan av hästen :)


Efter ridturen var det bara att kasta sig i bilen för ännu ett april kalas hos Mörtsellskan!
Underbart god smörgåstårta gled ner i kistan *mums mums* Grattis vännen!
 
Även vi har varit unga... ;)

Ja, imorgon är det tisdag. Vi får väll se vad som händer nå - Har du nått förslag?

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja har du tråkigt så har jag en hel altan som ska börja målas. Suck. Eller är det aknske Magnus som man ska anlita för han hade ju gjort ett toppen jobb med köket.

2009-04-27 @ 20:29:29
URL: http://potatisblomman.blogspot.com
Postat av: myran

Jag tror du kommer att besöka Hudiksvall idag/kväll!

hoppas hoppas*



kramen!

2009-04-28 @ 09:36:22
URL: http://mcmyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0