Luften som gick ur en..

Vi åkte in till Bollnäs över lunch för presentinköp + barnmorske & tippenbesök.
Det gick bra. Tyson är fixerad och sitter där han sitter - stackarn hehe Men bra iofs!

Kom hem lyriska och lyckliga över den nya tapeten i trappen! Snyggt sirni och ljust :)
Lyckan varade till efter min siesta då jag gick ner för trappen och hittade massa sprickor/revor i den nya fondväggen :(

B*js - för man säga så! De var bara att kalla tillbaka målaren som åkt vidare för dagen då allt egentligen var klart.
Det var bara att beställa nya rullar... De kommer till veckan, måndag eller tisdag!
SUCK SUCK SUCK :(    Skit trist!
Nu känns de inge roligt att plocka bland all annan skit som ligger ÖVERALLT heller. Trots att vi måste, verkligen måste!
Ja, lite har jag ivf gjort undan men de är mycket kvar och möbler står där de inte skall stå..
men men
Vi kan ju låtsas som att vi inte ser de där revorna i tapeten så går det ju faktiskt bra :)
      
Lägger inte lite före och efter bilder ivf. Eller som Färjan Håkan skulle ha sagt medans han drog och in & putade ut sin mage framför spegeln... Before.. After ;)

Snart blir de ivf en tripp till Freluga för lite kalas. Puss igen


Kommentarer
Postat av: Helena

Å vad fint ni får. Vem vet man kanske glider förbi kilaforsskogarna i helgen =)

2009-04-16 @ 17:41:46
URL: http://potatisblomman.blogspot.com
Postat av: Hanna

Superfint Linda. Jag väntar här med spänning ska du veta =) Hoppas man är välkommen att hälsa på och se det lilla miraklet när jag är i bollnäs.

2009-04-16 @ 19:32:26
URL: http://annanhanna.blogg.se/
Postat av: Maggan

Så fint det blir!!!!!

2009-04-16 @ 21:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0