Green Green world.. :)

Idag har jag varit på IKEA i Valbo med min käre vän och kollega Malin! :)
Det fanns SÅÅÅ mycket vi ville ha, men vi la band på oss själva!

De mesta för mig gick i grönt och turkost.
Fick nån dille på allt sommar - fräscha - gröna som fanns överallt!
Lite smått och gott för en lagom peng blev det ivf.

Handlade även en knallgrön tröja från killavdelningen på H&M.
298kr hade den kostat, nu kostade den 49:50
:- = TAGET!
Hade ett presentkort och även ett tillgodokort på H&M som jag fick sist jag handlade på presentkort men ej använde hela beloppet. Hade inte riktigt nån koll på hur mycket de va kvar på de kortet - men jad la fram tröjan, ett par leggings, en mascara och en kajal penna. När rabatterna och presentkorten var dragen och jag var redo att dra mitt kort så säger hon i kassan:
"- Ja, 10kr blev det kvar att betala!"
10 kr!! På H&M!! Det måste vara mitt bästa köp nånsin där :) HEL NÖJD! 


Det som är så tråkigt med grönt är att det inte gör sig rättvisa på kort. De är samma sak med vår kiwi gröna hall. Den gröna färgen blir inte alls lika fin på bild som i verkligheten :( De är ivf klara gröna färger på allt de inhandlade!
På bilden är de ivf tröjan ja skrev om, gröna tabletter / dukar, perfekta "jordgubbs tallrik" - som jag kallade det. 2 gröna -1 svart -1 vit - 1 blå, en grön/turkos strandväska, turkosa korgar och svarta lådor/kasetter. Osså ett turkost litet barnunderlägg för 10kr :)

Imorgon är det måndag och då är snuffs äntligen ledig lite med mig. De blir nog bra att få pyssla lite här tillsammans istället för var och en för sig! Nä, nu ska jag nog leta lite att äta.
TACK för idag sötaste Malin!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Ja, man kan säga att du snöat in på GRÖNT!!!

Jättefint!

Och vilket kap du gjorde på H&M!

Tack för en jättemysig dag finaste Linda!

Pussa

2009-04-19 @ 21:15:43
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hej, hur mår ni?

Det är så tomt på jobbet utan dig.. Men det rullar på. Du få rväl info förstår jag..

Fiiint det verkar bloi hos er, måste ju komma nå i sommar o kika. Men då är jag MEST intresserad av Tyson så du vet :)

Han då, blir han vräkt snart? Han borde flytta ut nu o stå på egna ben tycker jag.

Kom ihåg att det är VIKTIGT att skicka sms/mms när han gjort entré. Och när du orkar, en låång o innehåkksrik historia om hur du tyckte upplevelsen va :)

Nej nu ska jag ladda för kvällsjobb imorgon.

Kram på dig!

2009-04-20 @ 22:10:26
URL: http://bodellskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0