helgen

I fredags kväll var vi helt plötsligt 5st i familjen + 3 djur.
Tacos mys + godis framför tvn till Idol gjorde susen. Mycket gott!

Lördag - dagen började, som dagen förlöpte - med kurragömma! Vi har många vrån man kan gömma sig i hehe De skapar både skratt och tårar. Men vi hann även med en brakfrukost!

Vi åkte till Bollnäs under dagen - standard besök på Dollar!  
Sen vidare till Ren för ett fikabesök med kusin Ida. Sen vidare till mamma Abba - sen lunch och presentutdelning efter Nepal resan :)    *bugar och bockar*!
På kvällen var det Pyssel som stod på schemat - egna kort, askar, små presentpåsar mm mm. Stor laddning inför Fars dag!
                          

Sent igår kväll passade barnen på att bygga en varsin snögubbe av de lilla som fanns kvar. Tur de, för idag är allt borta.
Barnen och Snuffs har precis åkt iväg till svärfar för att fira fars dag.
Jag sitter här vid datorn och kämpar för at putta bort Skrållan från tangentbordet - tydligen är det skönt att ligga där.
Jag skall oxå ta o göra mig klar för att bege mig till min far som precis kommit hem från Thailandet...

Flisan med vän åker hem idag. Snuffs och Jr åket till Gävle för att se när Gefle - Elfsborg sparkar boll.
Det blir en vända med dammsugan för min del skulle jag tro.

Som sagt, återkommer med bilder!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja vill också ha barn o karl! Mys de ser ut!

2008-11-12 @ 13:44:34
URL: http://www.nogg.se/lindalarsson333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0