Första helgen i Hallen

  - ligga på tvn när Jr spelar tv spel är alltid lika intressant
 - ute på första promenaden i Hallen. Blev med koppel. Bästa utsiks stället, utedörren till källaren
 - ute bland de blöta löven. Matchande färger :)

Första helgen för Skrållan i Hallen är snatt slut. Det har varit en händelserik helg för det lille livet. Har visat upp oss för farmor o farfar, för "mormor A", "morfar B", Ingrid, morbror Mattias, grannarna, Bengan och för Hanna. En sak kan man konstatera, denna lille damen trivs på Catwalken. hehe Hon är en vacker, kaxig, fisförnäm liten katt.. haha så rolig!
Har träffat på Alvin två ggr oxå. Det har väl gått sådär. Skrållan sitter uppspärrad mot väggen och Alvin har varit jätte duktigt - sakta och försiktigt har han närmat sig henne, men såfort han sträcker på nosen för att lukta på henne -DÅ klappar hon i för honom med klorna hehe Det kommer nog att gå bra.. Alvin piper och vill leka med henne, hon ligger på sin filt och nonchalerar honom totalt hehe

Hanna var som sagt här igår. Skulle komma en sväng o kolla på katta men stannade heeeela dagen och kväll. MYCKET trevligt tycker jag.  Grabbarna var på handboll så jag o katten skulle ha ensamma hemma dag - men Hanna kom och förgyllde vår lördag. God mat och trevligt sällskap är aldrig fel! Imorgon ska vi ses igen, Hanna och Jag, när jag ska dit på ljusparty. Vill ju bara ha mina Källvatten ljus som luktar såååå ljuvligt.. men icke. De finns inte att få tag på längre :(
På torsdag står tjejkväll på schemat! Lena kommer hem från Norge och har dragit ihop oss flickor. Får se vilka vi blir och vad som händer.. jobbar till halv 5 till att  börja med ivf. På fredag nalkas det nog utgång. Det var inte igår så jag känner att det börjar bli dags :) Ska nog bli bra ska ni se!
Nää, nu ropar soffan. Pannkakan måste smältas innan jag ska börja med middagen till hela la familia. Min mor kommer oxå hit på middag. Hon har varit i Brunflo hos mormor i helgen, så vi ska se vilka godsaker hon kan tänkas ha med sig i kylväskan! Behöver förövrigt ståltråd till påskfjädrarna som jag ska sätta i det ris Jr och jag plockat idag.. hm... Ciao

ps) till Maggan: - du är välkommen när du vill och titta på lilla Skrållan. Hon vill så gärna visa upp sig så :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Halloj! Nu har jag gjort om lite på min blogg.. ska kanske byta bort den gröna outfitten oxå.. men är inte riktigt redo för det än:P..

2008-03-16 @ 22:46:44
URL: http://hannakjonsson.spaces.live.com/
Postat av: Maggan

Klart jag kommer snart och tittar på underverket ! Hälsa Alvin att han ska stå ut , Atlas har 3 kattor med vassa klor att kämpa emot !!Kram

2008-03-17 @ 22:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0