TACK :)

12 / 6 2008

TACK för alla gratulationer!




Har just kommit hem från en hemskt trevlig personalfest. God mat och trevligt sällskap, en toppen kväll - verkligen! Imorgon skall jag jobba min första lördag på Teleperformance. Herre gud, jag ska ju vara van att jobba lördagar. Har blivit lite bortskämd sen jag slutade på systemet ;) Men men, jag är "gräsänkling" numera så då kan jag lika gärna jobba.
Pratade med Snuffs tidigare ikväll, då satt han och Alftobon Jr på ett ölhak och väntade på att få åka tåg från Wien.
GUD va roligt de skall ha i veckan.. inte bättre än att man är litet avis, men men
Imorgon kväll får jag ivf finfrämmande, tvillingarna Helin skall göra mig sällskap! TOK MYS
På onsdag skall jag få hämta min "riktiga" ring. Den jag har nu är graverad och klar men ca 2 storlekar för stor -känns inge kul, jag tappar den nästan hela tiden så de känns som en leksaks ring :( De har fått beställa ny ring till mig 2ggr för ingen passar hehe De har varit SÅ hjälpsamma så att vi kunde anordna detta innan EM resan :) även SÅ tacksam att jag får ha denna ring tills jag får min rätta. De är ju ivf rätt modell och den är graverad, för stor bara.

På söndag skall jag baka i massor, söndagen efter blir det kalas. *välkomna välkomna*
Ett bröllop till är det snart oxå, underbart!
M hade ju lovat att vi skulle skriva om förra helgens bröllop o kanske lägga ut nån bild. Men de har ju nog bara cirkulerat EM i hans huvud den senaste tiden :) Jag kan ju berätta att det var ett UNDERBART vackert bröllop.
Och Matilda, din röst KNÄCKER! Vackrare version av "Det vackraste" har jag nog aldrig hört - underbart
Förlåt "bruden", men jag måste bara visa den skönaste bröllopsbilden. 
  - vill bara säga att hon plockar ris som kastas överallt, ingenting annat!
flera vackra bilder:   
och det här är min bror, en bakfull sommardag i stugan ;) :

Herre gud sicken tid det tar att ladda upp bilder på denna blogg sen de gjorde om den. Nä, herre gud.. 45min för att skriva ett litet inlägg med lite bilder, på tok för galet. Nu ska jag klappa djuren god natt och hoppa i säng
 - tur att jag har dem nu så jag slipper va heeelt ensam i stora huset! hehe Puss     Tack    Godnatt




Kommentarer
Postat av: Maggan

KUL!!!!! Stor Grattis Kram! Jag ser fram mot fortsättningen...............

2008-06-14 @ 10:36:33
Postat av: Matilda

Vilka fina bilder från bröllopet, guuuud vad Anna var vacker!!!! ojojoj!!!



Och grattis till er gumms! Jag är så glad för er skull!!!! =)



Får jag sjunga på ert bröllop? Jag lovar att sjunga Det vackraste, självklart med tonartshöjningen! hahahaa!!!

Puss på dig sötis!

2008-06-14 @ 10:45:59
URL: http://missmatruls.sorkmos.com
Postat av: Anonym

2008-06-14 @ 12:54:32
Postat av: Pia

Meeen Linda, har ni förlovat er??!!!

Jättegrattis till er!! =) Gu va roligt, är så glada för er!!

Johan hälsar också grattis!

2008-06-14 @ 15:40:07
Postat av: Sverin

Hej vännen.



Stor varm gratulationskram till er för förlovningen. =) När skedde detta?! =) Vi måste försöka träffas och skvallra lite när jag kommer hem, blir hemma vecka 29 och 30. =)

2008-06-15 @ 12:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0