Sicken dag

Till att börja med glömde jag ju att lägga upp en bild igår, börjar med det nu..
    VIP - min första VIP biljett ;)


Halvlek i Sverige-Ryssland nu. Jag vet inte vad jag ska säga, behöver jag säga nått? Jag är alldeles svettig och jag har skrikit åt tvn hahah Ja, käre nån.. ett mål, snälla.. ska det vara så svårt ;)

Jag fick ivf inte min ring idag, eller jo.. jag fick en ring - men en för stor ring.. IGEN! Kanske hinner storleken mindre komma tills imorgon. Jag HOPPAS den kommer att passa. Fjärde storleken.. fjärnde ringen gillt liksom. Ursh va trist! Så tråkigt nu när ringer är alldeles för stor :(    Håller tummarna för att jag får rätt storlek nästa gång och att den kan fraktas titll S-hamn innan jag slutar, annars får jag vänta till nästa vecka :(

Pia med bebis och Ida har varit här på mini kalas ikväll. Fryst Prinsesstårta och kladdiga muffins stod på menyn. Gott sirru!
Fick en jääääätte fin klänning av flickorna! *Jätte glad!!* Vi har bara inte kommit på hur den skall sitta riktigt än, men de löser sig ;) hehe Skämt o sido, den slutar under brösten här fram så man måste ha ett linne eller nått så löser det sig *Tack tjejer*
   

I natt åker EM grabbarna tåg till Wien och den flyger de hem till vackra Sverige igen - så imorgon när jag kommer hem är han hemma!!! Äntligen!!!   Nu börjar visst eländet igen.. skulle ju ta in hunden oxå.. ahja.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0