Nu är bilen billig

Punktering i måndags och hål på avgasröret idag..
NU ÄR DEN BILLIG!!! *MORR*


Just idag känns det bara som om jag vill skrota skrutten.. Så om någon är intresserad av en bil som syns på bilen nedan -fast en mörkgrön, så är den som sagt billig i mina ögon under de perioder den är trasig!


Ååååhh, jag blir så ledsen!! Jag blir så trött!! Jag är ju så hjälplös när det gäller bilar! Vi pratade om det på jobbet igår, tänk att få vara ledig på en vardag och ordna alla praktiska saker som behövs.. t.ex åka till verkstan med bilen.
Jaja, vi får väll se hur det går.. Jag får åka runt och låta illa helt enkelt, kanske cyklar jag till jobbet imorgon..
3,3 mil från garaget hemma till parkeringen på jobbet.. De blir en bra cykelrunda!

Kommentarer
Postat av: Peter

Sommarlov, höstlov, jullov, sportlov och påsklov... =o)

2008-02-27 @ 17:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0