Lördag

Idag har vi inte gjort mycket! Jr var mycket bättre igår när jag kom hem från jobbet, men dock sliten efter sin magsjuka. Bara låg och ville inte äta nånting.. sen slocknade han i soffan och fick sova i vår säng.
Imorse blev det sovmorgon med hela familjen, tok mys och gud så skönt!

Jr va pigg som en lärka, men efter gårdagens magsjuka fick vi lov att hålla oss inne. Har tvättat alla sängkläder och hela övervåningen. Jag och Jr stor städade hans rum, som de stod i tidigare blogg så såg de ut som en bomb slagit ner i rummet. Men nu är det dock någorlunda sorterat i lådor och man ser golvet :) Tror Jr uppskattar det oxå :)

För att se världen lite och få lite luft har vi tabit en liten tur med bilen.. åkt runt och kollat lite här omkring och kastat glas i container. De är väl i stort sätt allt som hänt idag. Ikväll har vi ätit god mat, jag och hjärtat.. fläskfilé, stekt potatis, sås och rödvin.. Jr skulle äta framför Bolibompa, kl är snart 20 oc maten ligger fortfarande på tallriken.. men de går framåt , sakta men säkert :)

Ska snart hälla upp godis och nötter i skålar, duka fram och krypa ner i soffan med familjen så ska vi mysa i vardagsrummet prytt med levande ljus framför melodifestivalen.. tok mys!

Det räcker med att vi bara är,
för att Jag ska inse hur lyckligt lottad Jag är
Ha en underbar kväll, för det tänker jag ha. Puss


Kommentarer
Postat av: Mörtsell

Vad mysigt ni verkar ha! Imorgon är det måndag- då ska vi ha mysigt på jobbet ;)

Puss

2008-02-17 @ 14:35:57
Postat av: Frun

haha Klart vi ska ha det mysigt imorgon Ida, längtar redan.. eller nå ;)

2008-02-17 @ 17:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0