Jag är kär!

Han är så vacker. Han är så bra. Hans leende är OSLAGBART!
Han är bara underbar helt enkelt.



Även min vän Elins lillebror Karl är helt underbar. Han var den enda killen i barnkören. Efter konserten var slut och Magnus satte sig för att skriva autografer, så kom lille Karl fram till mig med en lapp - en lapp som jag kunde ta autografen på!
ÅHHH, sötnosen! Han visste hur gärna jag ville tränga mig fram till Magnus - rodna av kärlek och ta autografen.

Nu är autografen i min hand. En vit lapp och namnteckning med silverpenna. De andra som fick autograf fick den på en skiva eller på de kort han hade och skrev på. Men inte jag - jag har autografen på en papperslapp som jag fått av sötnosen Karl! TACK

Kommentarer
Postat av: Maggan

Instämmer med alla lovord!!!!! Tyvärr arbetade jag tisdagkväll.......

2008-12-03 @ 17:38:35
Postat av: elin

haha.. fantastisk bror man har minsann!

fast han har ju fått höra om din stora kärlek magnus under hela sin uppväxt ;) karl pratade t.o.m innan konserten om den där skivan med magnus & hammerfall, & att du gjort den åt honom.. så det är tack vare dig han ville vara med & sjunga, dig & magnus :)

2008-12-03 @ 19:35:26
Postat av: Stor-Linda

Härligt... är det något som alltid får dig att le är det ju Barbados människor. Tänk när vi va på GF o du skulle på efterfest med gänger... då var du lycklig :) Ja kommer o vill känna på magen någon dag min kära. Kisskiss hälsa karln

2008-12-10 @ 23:18:50
URL: http://www.nogg.se/lindalarsson333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0