Ledighet -mitt i vardagen, UNDERBART!

Så då var helgen över, en arbetsdag har passerat och så är Jag ledig igen.. SÅ skönt!
Som min käre sambo redan skrivit hade jag en helt fantastiskt trevlig kväll i fredags. Tjejkväll från början till slut..
Innan Arena var de tjejsnack.. ack så trevligt och så många goa skratt :) haha Helt underbart!
Väl på Arena slog vi oss ned vid ett bord, och där satt vi sen. "det blev mycket och det slank ner fort" - är väll den mening som alla vi använde oss av för att förklara kvällen dagen efter hehe   Men som sagt, GUD VA KUL Jag hade! Tack tjejer!
 -Ni ser ju hur roligt jag verkar ha haft hehe

På lördagen var det alltså dags för familjemys på stan och sen 1års kalas. Tyckte jag skötte mig rätt skapligt, får väll passa på att tacka svärfar och svåger för att ni hällde SALT i mitt vatten som jag behövde så mycket dagen efter -
 jag vet nog! hehe Ingen ordning nånstans :)
I söndags var det en tripp till Uppsala med Flisan som stod på schemat. Blev en sväng in till IKEA, handlade massa grejer så vi kan göra fint utomhus till sommaren, de blir nog bra. Bara leran och allt vatten torkar bort. På vägen hem kom Jr på en ny lek. Temat var Djur. Första frågan Jr hade var:
- vilken djur är längst? Svarsalternativen till den frågan var: giraff, åsna eller andra djur.
Sen fick vi var och en välja ett svar. Jag fick det sista alternativet, alla andra djur. I och med det så förlorade jag den omgången. Men det var en hemskt fyndig och rolig lek han kom på haha

Idag är vi lediga för idag ska vi åka Ålandsbåt :) Klockan halv 12 går bussen, ska bli SÅ skönt. Pappan är ute på promenad med vovven, Skrållan har sovit hos "farmor" i natt och blir kvar under vår resa. Jr och jag ska duka frukost nu.
Ha det så bra så hörs vi när vi kommer hem på onsdag! Sköt om er. puss
 

Kommentarer
Postat av: Svågern

???

2008-04-01 @ 13:10:05
Postat av: Maggan

Ha en mysig seglats på Ålandshav !!! Kram

2008-04-01 @ 21:23:45
Postat av: Linda

Hahah Kakan. Blev det en tonårsfylla i fredags alltså? Du ska nog hålla dig till vatten :) Ps. Jag hade VG i täckning. Läraren kanske hade synfel;) DS.

2008-04-04 @ 13:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0