Tjejfest Födelsedag & vardagsmys

Japps, då var man ett år äldre. Känns inget speciellt för den som undrar :)

Bemärkelsedagen var på lördagen. Men tjuvstartade redan på fredagen med tjejmiddag/fest hos Ida. Bjöd på paj, efterrätt, tilltugg och även alkohol.
Tog med de olika likörflaskorna jag samlat på mig "genom åren" & lite tillbehör.
Flickorna fick till uppgift att blanda en varsin drink till oss av alla av det som fanns.
De resulterade i en salig blandning smått och gott!

Mojito baserad på Bacardi Razz, Hpnotiq med sprit, en fin jordgubbsdrink med sockrad kant bestående av Bacardi Razz, en Zingo / Svartvinbärsvin + nått annat, en Kahlua-Kaffe-Baileys drink!
Ja, MASSA smått och gott! Även tjejsnack, spel, galenskap och SKRATT bjöd kvällen på.
Helt UNDERBAR med andra ord :) Avslutade kvällen på Parken! Roligt att se folk igen!!
  Lyckades bara få bilder på drinkarna. Men om nån av er tjejer har bilden från kvällen så vill jag gärna ha nån - om jag får :)
       ***  Tusen tack flickor för fina presenter och för en toppen kväll!!  ***

På lördagen blev de lite sovmorgon innan frukost på sängen serverades av de tre musketörerna i hemmet. Fick en kamera som jag önskat - Så NU kan jag ta liiite bättre bilder än vad jag kunnat tidigare! TJOHO!
Mor Far Bror och Lina kom på fika!
    

På kvällen kom även grannars över på fika. Inte för att de visste att jag fyllde år, utan för att R ville bjuda M på whiskey haha Men de fick tårta ändå -trots allt ;)
På söndagen var det Mangans familjs tur att komma hit på lite fika :)
Teddan var trött och sov bort hela kalaset - väckte honom efter 3 timmars sömn och tyckte att de fick räcka :)
 Hamnade i soffan.
De visade repris av nått bröllops spektakel ;)

På eftermiddagen kom grannars över på fika igen ;) Därefter bestämde vi oss för att åka o meta. Blev en myggig men mysig kväll i solen!
 - redo för en krypstund i skogen
   
Robert bestämde sig för att "bada bort myggen!"

Nu undrar han varför han "plötsligt" blivit förkyld. Kanske denna bild kan påminna om VARFÖR! haha

På måndagsmorgonen lyxade vi till frukosten lite extra. Jordgubbar, vindruvor och melon serveraden vid sidan av frukostmackan *mums* Av en sådan frukost kan man bli såhär glad :)



Imorgon är det sista arbetspasset innan "sommarlovet"!
Ser fram emot en underbar sommar med massa nya hyss & utvecklingsfaser för mitt lilla hjärta.
Skall försöka ta vara på tiden så mycket som det bara går!
I höst väntar nya utmaningar - för oss båda. But I like it ;)   *pöss*

Kommentarer
Postat av: P

Herre jösses!! Han går ju på vattnet...eller??

2010-06-24 @ 23:02:50
Postat av: Anonym

Härligt att bada. =)

2010-06-26 @ 14:01:50
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0