Saknar Piff -har Du?!

Personalfest med tema 80tal närmare sig med stormsteg.
Har ingen aning om vad som kommer att hända eller nånting hehe Men jag har ivf fixat barnvakt och chaffis.
Mangan jobbar natt, så Teddan skall få vara med Hanna J. Men jag har lovat att va hemma i tid! :)

Går inte in sådär jätte hårt för att fixa rätta kläder, har hittat några färg glada jag kan trivas i. Men nu har jag ju börjat inse det stora problemet.. Kläderna finns, men inte piffet.. detaljerna!!
Jag måste ha clips.. armband/smycken.. pumps.. nått till håret!!
Är det nån som har som jag får låna??!!!
Fick förfrågan av min kära kollega Cia om jag skulle vara Susanne Lanefeldt på festen.. haha
Tackade snällt, men bestämt Nej! Men kanske att jag börjar ångra mig ;) SKOJ!!!


Nä, måste lägga i en växel för att hitta "piff" denna vecka. Gärna i rosa, annars grönt..
eller, de spelar nog ingen roll de heller. Vad som helst skulle göra mig glad!!! Kram

Kommentarer
Postat av: EliN

tjo hej.

Vi ska också på 80-tals tema fest ihelgen, det är en inflyttningsfest. Jag har hela tiden varit bestämmd på att jag skulle vara "knipp-tanten" men vart hittar man kostym till det lixom. Men ikväll ska jag å Frida till Kostym ladan i Söderala så vem vet, hon kanske har en sån dress :D

haha vilken syn....

2009-11-24 @ 15:09:56
URL: http://elingranath.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag tycker inte du ska gå in så mycket för at vara hemma i tid heller.. Njut och parta hela natten lång:D!!

2009-11-24 @ 18:36:42
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/
Postat av: Elin

ååå skoj med 80-tals tema, hade 25 års fest i september med 80 tals teama och alla var såååå snygga och jisses vad skoj vi hade.

Lycka till med piffet och hoppas du får skoj.

//Elin

2009-11-25 @ 20:53:01
URL: http://www.pylle-pylle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0