En mindre..

Ja, så var vi plötsligt en familjemedlem mindre.
Idag fick vår älskade lille Skrållan lämna in & fara upp till katthimlen. Usch!
Jag är alldeles för blödig för sånt här.

Hon har blivit sämre de två sista veckorna.. Var till veterinären idag. Hjärtat slog konstigt.. de kunde göra tester, men hon dömde henne i så dåligt skick och att det troligen var något kroniskt. Och frågan var då om de va värt att ta massa tester som kostar multum, om de ändå inte kan göra nått.. Så vi bestämde oss för att säga hejdå.

Min lille bäs! :(  Så om någon känner någon med en sibirisk katt som de vill bli av med, helt under beloppet på flera 1000 lappar - hör gärna av er. Magnus hittade jätte söta igår på Blocket.. 8000kr st.. Liiiite väl dyrt!
Nu skall jag lägga mig i soffan och pussa på sonen istället..



Kommentarer
Postat av: Nina

Hua! Tänker på er!

2009-11-16 @ 19:30:32
URL: http://ninaihallbo.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Hej Gumman ! Förstår att ni haft en tuff dag idag men Skrållan har det bra nu. Pussokram

2009-11-16 @ 20:58:33
Postat av: ♥ mikaela

uscha, jag vet inte vad jag skulle göra om jag var tvungen o göra mig av med min lilla bebis amadeus.

o 16 dagar övertid hoppas jag att jag slipper, fy tusan då kommer jag ju verkligen klättra på väggarna. haha. hur överlevde du? :P

2009-11-17 @ 09:04:07
URL: http://ingamikaela.blogg.se/
Postat av: EliN

Du kan få våran långhåriga, svart vita kattunge.

Svea heter hon och ja hur många veckor kan hon vara nu tro, får kolla upp det mer exakt innan jag säger nå.

Vi skulle vara katt vakt sen blev hon tydligen kvar här.

2009-11-17 @ 11:42:15
URL: http://elingranath.blogg.se/
Postat av: EliN

Du får göra precis som du vill. låna henne om du vill. Hon är van det för Frida (som födde upp dom) har rest runt med dom. hennes kille bor i falun så dit har dom varit. Dom har en liten härlig bakrund dessa katter. Det är så att Mamma Mia beslöt sej för att föda dom utomhus. Hela familjen var ut å leta. Frågade grannar om dom sett henne nå. förföljde henne. Efter många försök beslöt vi oss för att gömma os i skogen där folk hade sett henne ofta. Då såg vi henne krypa in under en hög med ris. å ja där låg dom 3st. Stig Svea och Tuva. Vi gissade på att dom var 3veckor när vi hittade dom.

2009-11-17 @ 12:40:18
URL: http://elingranath.blogg.se/
Postat av: EliN

Ja det var en hon. Hon bryr sej inte så mycket om Max, eller hon vill ju försöka leka med honom ibland. Men Max skiter fullständigt i henne. Nått redigt tag om na har han fåttm Max har aldrig sagt ifrån när hon har varit på honom nån gång iallafall å inget rivmärke lr något så då moste hon ju ha varit snäll på honom när hon väl försöker leka.

Gosig å gosig. När det är dags å sova är hon mysig å ska jämt ligga med i sängen. Hon bestämmer själv när det ska mysas, hon har så mycket annat bus för sej än att mysa nu tycker jag.

Kolla med karln i huset så hörs vi.

2009-11-17 @ 13:09:46
Postat av: Hanna

Vad tråkigt Linda. Det är så synd att sånt måste hända. Ta hand om er!

2009-11-17 @ 15:14:54
URL: http://hannadennya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0