Påfyllnad

Idag har det verkligen blivit påfyllnad på social+energi kontot!

Jag o Ted var till jobbet och träffade alla underbara människor där!
Gullungen bestämde sig för att vara vaken 98% av tiden, så de va ju trevligt att så många fick chansen att kolla lite på honom o snacka lite. Stackarn tog ut sig helt för sen vi kom hem har han sovit som en stock hehe Var skönt att få träffa alla igen!
Se att allt var som vanligt.. fast samtidigt inte - ja, ni som vet ni fattar ;)
Mötet jag egentligen skulle dit för fick jag kanske inte ut så mycket av. Men samtidigt skönt att få sitta ner o prata.

Igår fick vi finbesök av Hanna, Novalee, Pia och Ida.
Fick en kanon bra örontemp som jag/vi önskat oss! Skit bra grej!
Så igår va de temptagning på oss allihop :)
Storebror hade 36,6   Mangan 36,8   Jag och Ted 36,7
TUSEN tack för den flickor med era respektive!

Igår var vi till BVC för rutinkoll av guldklimpen.. och klimpen eller klumpen är ju rätt ord.
Tidigare veckor har viktökningen legat på ca 200g i veckan.. igår var den på ca 500g!!
Sen har han växt 3cm!! Så nu är han alltså 55cm lång och väger 4640g!
Min lille bebis.. han bara växer så de knakar.. Jätte bra, men Nejje..
Han ska ju va min plutt ett tag till!!

Lill bäsen sover i egen säng numera - men de går kanon!
På tal om sängen så är det den som kallar nu.
Imorgon kommer Ludvig och Saga hit så de blir full fart.
För övrigt så älskar jag min sambo och snart är det Vår dag! :)

Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Glad jag blir av dina inlägg vännen. han är så fin Teddy =) ja ska komma snart o hälsa på. Puss på er

2009-05-28 @ 23:28:54
URL: http://www.nogg.se/lindalarsson333
Postat av: myran

Det var så kul att träffas, fast man skulle ha vilja haft mera "egentid" med dig:))



Kommer och hälsar på så vi kan snacka "ostört"

puss på guldklimpen han är så fin :))



kram

2009-05-29 @ 08:14:11
URL: http://mcmyran.blogg.se/
Postat av: Jessica

Så himla fin är han Ted!!

Det va suuper att träffas :)

Kram kram

2009-05-29 @ 14:43:19
URL: http://bodellskan.blogg.se/
Postat av: Mallan

Jaha, men suck då....där föll en presentidé bort :)

2009-05-30 @ 10:01:43
URL: http://mallingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0