Fullt ös..

.. medvetslös! Så känns det just nu

Kom hem från jobbet rätt sent igår, var tvungen att få in lite timmar då det kommer försvinna en massa timmar i rasande fart de närmsta veckorna.
La mig framför tvn med lite glass - sen vaknade jag, med glassen kvra i skålen. Hade sovit bort hela tv kvällen på soffan i min ensamhet. Energi = NOLL!
Lyckades ta ut Alvin på en liten kvällspromenad men sen var de natta igen. Helt slut!
Märkte inte ens när Snuffs kom hem från jobbet vid 23.30 tiden

På förmiddagen idag har jag varit ute och fyllt sopsäckar med skräp som ligger över hela gården. De är planker, betong, isolering, mosonitväggar mm mm mm Allt ligger i stora högar runt hela huset.
Var tvungen att sortera lite innan min käre far kom med släpvagnen som skall gå till skroten på måndag morgon. Snuffs åkte till jobbet, så grannen och pappsen hjälpte mig att göra "fint" på  framsidan - till veckan skall byggnadsställningen upp där och fasaden på plats.
Det var lite jobbigt att va ute och lyfta, dra och släpa i över 2 timmar. Stränade på rätt bra i maggen - nu gör den frivolter i rent uppror. Men men - det var ju tvungen att försvinna från gården, så vad gör man inte!

Ikväll hoppas jag att jag skall få umgås med mina kära vänner. Jag behöver de känner ja.. lite energi påfyllning från goda vännerslag.
Nä, ingen ro och ingen rest.. måste damma, dammsuga, torka golvet, hänga tvätten, ta reda på den tvättade tvätten, lägga undan inte grejer som ligger slängd här o var. Med andra ord.. Fullt ös - medvetslös!

Kommentarer
Postat av: Mörtsell

Ses ikväll älskling!

2009-02-21 @ 17:26:55
Postat av: Mallan

Gumman....ta´t lugnt!

2009-02-21 @ 21:07:50
URL: http://mallingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0