Lördag

Sitter på jobbet. Det ringer inte mycket alls idag - hemskt skönt!
Veckan har rullat på alldeles för fort. Trots ledig dag i onsdags = kvalitétstid med familjen.
Suttit själv i soffan två kvällar i rad medans Snuffs varit på idrotts spektakel.
Men ikväll hoppas jag på att få lite sällkap! :)

Jag måste gå emot mina principer och ge mig in i Idol debatten.
Kände det igår när jag satt och filosoferade framför tvn.
Johan Palm - vad gör denna människa i denna tävling?! Herre gud - ut med honom.
Jag blir så trött!
Lars - han är ju för skön alltså. "-varför gillar du Bono, Lars?" - För han hjälper till i Afrika!    men åååh, vilken sötis :) Han gjorde One med U2 för himla bra igår alltså!
Sist med inte minst - Anders Bagge! Han har vunnit mitt Idol hjärta!

Fått mail av min mor. Hon har det bra i Nepal. Undrar om jag oxå komma börja uppskatta en egen trädgård utanför mitt hotellrum när jag befinner mig i en stad som myllrar av människor, bilar och liv?! hehe Nja!

Just ja, jag har sett till att Pelle (kaninen) fått en kompis. Tyckte så synd om honom där han satt alldeles ensam, när jag ser hur sällskapssjuk han är. Så nu har han fått en kompis, Jr offrade ett gosedjur till Pelles fördel.
En färgglad liten råtta (?) eller nått är det.. och OJ, va Peller gillar honom haha Det är full aktivitet i buren och Pelle är lyckligare än nånsin ;)
Ja, ni som inte förstår detta får skylla er själva ;)

Nu längtar jag mest till november. Jag har inget roligt inplanerat i oktober så det känns så segt!
I november finns fler saker på agendan - besiktning av bilen, tjejkväll hos Linnea mm mm

Nä, men nu har jag ordbajsat nog. Har inget vettigt att skriva. Längtar hem... puss

Kommentarer
Postat av: Hansson

Jag blir ju nästan ledsen på ögat när jag läser det du skrivit om Johan Palm... Jag är ju kär i killen!!! Det är faktiskt sant... I like him a lot :D Sååååå charmig. Men jag tycker om dig ändå Linda!

2008-10-19 @ 09:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0