Äntligen helg

Äntligen var den här arbetshelgen över då.. Eller äntligen är väl fel ord.. Det här är klart den bästa av dom tre helgerna som jag jobbar på vårat 6 veckors schema.. Jag , anders och Jimpa tillsammans om dagarna.. Mycket gott har jag att säga om dessa två men spela plump kan dom faan inte.. Det ska bli skönt med två dagar ledig nu.. Har inga som helst planer för dagen i morgon mer än att Alvin ska rastas.. På kvällen är det träning men där i mellan blir det fritt o ledigt.. Sitter här nu och väntar på reprisen utav sporten.. Det har ju liksom kommit något i vägen för mitt sport tittande på normal tid nu på söndagar.. Hål i väggen .. Skojigt och lagomt krävande program efter arbetshelgen det.. Har även fastnat för Kill-point.. så nu är 23 ny sport tid för mig.. och det är ju en siffra som är gångbar i idrottsvärlden..

The grej of the day: 23

sov gott Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0