djurens dag

Dagen började ju bra..
När klockan ringde i morse och det var dags för Snuffs att kliva upp för att ta sig till jobbet, så släpade jag mig upp ur sängen för att besöka badrummet. Vinglade i mörkret tills jag kände att jag klev på nått slemigt..
Vår älskade katt hade under nattens gång antingen tagit in en mus för att äta upp den, eller ätit den ute och sen kräkts upp den på badrumsmattan.. Så, japps.. före kl 06 imorse hade jag klivit på ett mushuvud som ögonen satt kvar på!
   
SÅÅÅÅÅ äckligt! Fick börja dagen med att skubba foten. blää! Ska aldrig mer kolla på den där foten! Snuffs fick städa upp, jag var för äcklad! Chocken la sig och jag somnade om.. tills det var dags för uppmärksamhet till de andra djuret: hunden.

Japps, så vi tog oss ut på morgonpromenad. Ganska skönt ändå, men lite kallt om benen. Hade för tunna mysisar och blev iskall och röd så de kliiiiar! men men.. Nu ligger han i soffan och sover, bortskämda hund hehe


Och ja, för ni som är oroliga - kaninen har fått städat, bytt halm och fått mat + maskrosblad. Han är nöjd!
Före och efter bilder från vår bro:
     
             


Så, nu har jag både skrivit OCH lagt upp bilder. Va snäll jag är ;)

Vi hade tjejkväll hos Pia igår.. pizza, Idol och morötter/gurka + dipp. Tok mys och alltid lika roligt.
Budgetshoppade kläder från både hos Ida (2st klänningar) och hos Pia (en klänning, 2 kjolar och en mys munkjacka)

Ikväll skall vi alltså till Freluga. Det blir nog bra.. Snuffs är jätte förkyld, men de får gå ändå :) Puss


Kommentarer
Postat av: Hansson

Bläe vad äckligt... Stackars dig! kramar om

2008-10-05 @ 00:52:20
Postat av: Maggan

Det är rart med djur !!!!!!!!Kraaam

2008-10-05 @ 20:22:51
Postat av: elin

och folk funderar varför man inte bor på landet, och varför man inte vill ha katt.. usch. numer är jag ännu mer lycklig i min betongvärld.

2008-10-06 @ 20:52:14
URL: http://lillelins.blogg.se/
Postat av: Linda

Men va äckligt Kakan. Blää. Stackars mus =( Tack för intresset med luggfrågan. De märks väl snart vad jag väljer. det står 2-2 nu :) smisk min fisk

2008-10-14 @ 14:15:38
URL: http://www.nogg.se/lindalarsson333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0