Sol , sol , sol du underbara sol..

Strålande .. Så vill jag sammanfatta denna dag..Barn passningen  gick bra . Hon är ett riktigt litet charmtroll.. Det har varit härligt ute idag.. det blev en fika med jr hos brobergar´n.. Sen när vi kom hem så blev det grillade hamburgare på grillen här hemma.. det slår till o med McD´s ostburgare..  Bacon , fetaost, räksallad och färsktomat.. så ska en burgare vara.. Inte nyttig men ofantligt god.. Nu har jag bara tre arbetsdagar kvar att jobba innan semestern.. Fredag, onsdag och torsdag.. sen fem och en halv vecka ledigt..
Lördag blir det självplågning utav den högre skolan.. 42195meter.. Stockholm marathon. Jag är inte direkt i form för det men jag ska ta det som en kick off till mitt nya liv.. återkommer dom närmaste dagarna om mina ångest tankar över dessa metrar..

ha en bra kväll Sverige så ses vi i solen i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0