en timme

en timme är kvar på arbetsveckan. Det är strålande sol utanför fönstret. Jag vill hem.. eller ivf va ledig och sitta ute.

Det blev inte som de va tänkt denna veckan, så är de väll alltid - ingenting blir som man tänk sig.
Mannen och Jr är i Huddik halva helgen och jag blir hemma med djuren.
imorgon skall jag och Ida oxå ta en tripp till Huddik. Hälsa på min käreste, fönstershoppa och hälsa på Idas far! :)

Åhhh vad jag vill va ledig just nu. På måndag och tisdag har jag lovat att jobba 8-19.. de va ju dumt ;)
Men jag jobbar kortdag de andra dagarna, ivf torsdag (14,45) så de är nog ok.

oj så tiden går.. nu är det bara 45min kvar tills jag slutar. Tjoooo! Ut i solen! Jag vill sitta i solen och steka mig som för nån helg sen.. guuuud va skönt de skulle vara! :) pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0