Söndag

Igår fick även Jag chansen att shoppa. Vi gick på stan, hela la familia.. Snuffs Jag och Jr. Visst fanns den 70% reor i var och varannan butik, men där hittade jag inget utan det blev en skjort-klänning för orginalpris istället.. Skönt att få se lite människor för en gång skull. Blir ju att man åker till jobbet på morgonen, åker hem på eftermiddagen.. sover.. och sen ser det likadant ut mån-fredag. Ska skramla ihop lite mer komp nu och ta ledigt en dag när Snuffs är ledig så vi kan göra nått ihop,  en vardag  - för en gång skull!
Igår var det även handboll. Jr hittade barn att leka med så han såg jag knappt skymten av under hela matchen, men som tur var gjorde Pia och Johan mig sällskap. Håller med Ida.. Det är inte Pia med magen längre utan det är magen med Pia :) Och snaaart kommer den lilla bäsen :) tok mys!!

Efter matchen blev det storhandling och sen tacos, melodifestival och mys. Hua va man äter. Blev en promenad med Alvin i morse och sen nån minut på roddmaskinen.. väldigt få minuter, men Jag satt ivf på den! :)
Köpte färg till taket och listerna i sovrummet igår, så idag tänkte jag måla lite. Snuffs rev i veckan ut den gamla/lilla garderob som stått i sovrummet och som vi inte använder nu när vi har en STOOOR garderob. Bakom garderoben gömde sig en trevlig blommig tapet :) Blev som en liten blommig fondvägg, MITT på väggen. Men i fredags när jag skulle gå och sova fick något mig att tvärnita när jag klev in i sovrummet. Snuffs och Jr hade då, under deras lediga dag, målat en egen liten tillfällig fondvägg! -Ibland blir man bara så överraskad och lycklig! :)


Nä, nu ska jag beställa framkallning av alla kort som ligger på mobilen, kameran och på datorn. Litar inte på tekniken och de är SÅ mycket roligare att ha kort i album än på datorn! Sen blir det målning av lister en gång, kanske blir det marknad i Ockelbo idag oxå. Är alldeles för rastlös för attt sitta inne och ute är det snö blandat regn och alldeles grått och slaskigt.BLÄ! Jr spelar tv-spel och Snuffs kollar på Vasaloppet.. allt i sin ordning :) För övrigt så har bilen hållt sig hel sen jag hämtade den på verkstan i fredags *peppar peppar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0