Påsklov

ÄNTLIGEN helg.. och lååång helg oxå! Var inte många timmar på jobbet igår. Blev dålig, kräktes och fick åka hem. Måste ha vart äggen jag åt till frukost på jobbet. Var inte dålig innan och det gick över när jag fick ur mig den och efter nån timmes sömn. Var pigg som en lärka mot eftermiddagen. Det var äggen, jag är säker på att det var äggen
Puh, vilken vecka. Har varit jätte dålig i min magkatarr oxå.. haft ont som TUSAN flera dagar. Medicinen har inte haft nån vidare effekt, så även en dag tidigare i veckan blev det kort dag pga av magkatarr.. sååå trist!
Vill verkligen börja må bra snart!!!

Annars har veckan varit bra. I måndags var jag i Växbo på ljusparty med Hanna :) Mysigt och med goda dofter. Lite ledsen över att min favoritdoft Källvatten slutat tillverkats, men de blev lite andra dofter denna gång :)
Igår hade vi finfrämmande :) Lena och Pia med sina respektive var här och hälsade på. Man umgås för lite med folk, det är bara att inse. De fyra var inte här många timmar, men det räcker egentligen. En kort stund förgyller en kväll mycket och man har trevligt av att egentligen inte göra annat än att sitta i soffan och snacka skit!
Så om ni inte har några planer någon gång så är ni SÅ välkomna hit, bara trevligt med besök! :)

M jobbar hela helgen, Jr åkte till mamma i morse.. så de är bara jag hemma heeela påsken, jag och djuren!
Tog sovmorgon med Skrållan vid min sida i morse. Sen var jag och Alvin och pulsade i snön en timme.. herre guuud va snö det kommit! Förra veckan var det barmark, man kunde skymta gröna strån på åkern och lera vart man än gick.. idag är det 2-3dm snö! Helt sjukt, men rätt härligt. Det var en skön promenad vi hade, Alvin och jag, på oplogad skogsväg!
Nä, nu ska jag lista ut vad denna långfredag kan bjuda på. Imorgon blir det påsk/födelsedagsmiddag i Freluga.
Ha en fortsatt bra dag. Puss


Kommentarer
Postat av: H

Du kanske är med barn:D?!

2008-03-22 @ 10:28:31
Postat av: Linda

haha U wish.. nej du tack, de är jag ICKE!

2008-03-22 @ 11:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0