Semester

Nu håller vi på med de sista förberedelserna innan vi rullar iväg på semester.
Första stoppen - förutom när vi tankar och köper olja i Kilafors - blir i Uppsala. Där skall vi hämta L och kaaaanske har jag lyckats övertala grabbarna att jag ska få springa in på Skopunkten och köpa 3 par skor, men betala för 2! Jag måste ha vanliga skor.. typ ballerina skor. Mina har ju gjort sitt om man säger som så.

I Uppsala har Jr bokat lunch på Mc Donken. Sen bär det vidare till STHLM och Tyresö.
Där skall vi bo i helgen.. tok mys! Inga speciella planer utan vi skall mest bara njuta av ledigheten.
Och på söndag drar vi vidare till Vetlanda.
På måndag hägrar High Chaparall... Jr har pantat alla flaskor han fått och lyckats
skrapa ihop några hundringar :) Tänk va mycket cowboys grejer vi kommer komma hem med :) *party party*
På tisdagkväll blir det Speed Way - Vetlanda - Masarna. Skit coolt tycker Jr!

Ja, sen får vi se vart resan bär av. Den som lever får se.. Ha det bra här hemma. Puss

Kommentarer
Postat av: Maggan

Ha en kuuuuuul och mysig semesterfärd i smälands djupa skogar !!!!!! Kram !

2008-06-29 @ 03:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0