Midsommar i bilder

 - dukat till fest      - familjen Edling Hildingsson
 - mer folk             - bordet från andra hållet
 - pojkarna vårdar barnet  - som nog blev lite mätt av allt gott
 - vi spelade kubb      - obligatoriska bakåt kasten

  - guran var framme                 - han var VACKER
 
Det var helt enkelt en mysig och trevlig kväll i Granbo

Nu är det bara 2 arbetspass kvar, 2 kvällspass. Sen är det semester!! Bilen har varit på verkstad i två dagar för en ruta som inte ville hålla sig uppe. Måtte den bli klar innan vi åker! Och min ring, i rätt storlek, skulle jag oxå vilja ha. Kommer den imorgon får vi chansa på att den är rätt så får grabbarna hämta den - Jag SKA ha den! Nu ska jag titta på vilka kläder som ska med till STHLM och Småland. Må väl                         Puss

Kommentarer
Postat av: elin

Peter.. det var längesen man såg honom. Du får väl hälsa :)

2008-06-29 @ 22:09:19
URL: http://lillelins.blogg.se/
Postat av: Frida

Granbo som "mitt" Granbo?! Eller finns det nå litet Granbo borta vid Hallen? Eller var det helt enkelt Granbo som grannens bo? :)

2008-06-30 @ 14:57:23
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0