Imorgon..

Japps.. imorgon är det dags!
Då skall jag och bästa kollegan (-som hon själv kallar sig hehe) på VIP visning tjohoo

   (vet att bilderna ej kan öppnas större, men så får de vara.. snott dem från hockeylinda.bilddagboken.se)



Glitter Glamour och Goodie Bag..  -  Tisdagens bästa G´n ;)
Känns jätte kul att göra nått.. nått som man inte brukar göra.. och med nån man inte burkar göra. Magnus är nöjd - han tycker de är roligt att jag åker och de tycker jag med! :)

Jobbade 2tim extra idag, kände att de kunde va bra. Ska ju ändå nyttja de timmarna jag jobbade ihop imorgon så, men de är de värt. Dagen imorgon kommer flyyyyyga iväg känns de som, och sen är de onsdag.. och då. får jag FÖRHOPPNINGSVIS min ring, MIN alldeles egna som inte känns som en leksaksring i storlek XL.. ja, typ ivf!
Nä, men undrar om man ska hitta nå annat o sysselsätta sig med innan nattning.. suck
Grabbarna på EM i tälten har det bra ivf. Idag vette tusan va de hade gjort, tagit de lugnt tror jag. Det hade vräkt ner regn hela dagen igår och hela natten, så många utan biljett titll onsdagens match har gett upp. Inge kul i ett genomblött tält hehe
Men Snuffs va torr ivf. Ikväll skulle de in till byn och kolla på kvällens match på storbilds tv och imorgon skulle de till nå glaciärer och åka skidor.. Tur att han tog med sina understället och ett barn långbyxor ;)                 Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0