Bakat

GUD så trött jag är!
Sov till 11 idag - det var längesen! Dock blev jag väckt nån gång, både av katt och telefon, men ändå. Har även sovit en sväng nu på eftermiddagen.
Hade en hemskt trevlig kväll igår ivf. Madde var här, vi åt och pratade,pratade och pratade. Underbart! :)

När jag väl kom i säng strax efter 01 ringde mannen från sitt tält i EM vimlet. Det var rätt kallt sa han, där de ligger på ett liggunderlag med utsikt mot alptopparna - men de hade det bra. Stämningen som varit under match hade, som jag förstår, varit obeskrivlig - dock trist med förlust.
I morse ringde han igen för att väcka mig :) Det hade varit fest på campingen hela natten. I bakrunden hörde jag några förfriskade pojkar sjunga "vi komma, vi komma från pepparkakeland"  hehe Tänk vad lite fotboll kan förvandla män till pojkar ;) Förstår att de blir lite sömnbrist under en fotbollsresa och man bor i tält.. väggarna i ett tält är ju inte direkt ljudisolerade. Ursh, undrar om jag skulle klara av och försöka sova när alla sjunger heeeela nätterna igenom, jag skulle bli galen!!
Lite senare på förmiddagen hade ivf fästmannen och Alftaborna varit iväg på en promenad. Allt var stängt utan McDonalds - sicken tur för dem ;) Men de verkar ha det bra ivf. SNART kommer de hem igen.. tjoohooo!!

Jag har passat på att baka idag... i MASSOR! La alla burkar i en sån där stor plastkasse från Åhlens. Den är alldeles fullpackad. Mums mums! Men de är bra - det ska inte snålas på fika när det nalkas kalas! :)
Imorgon är det dags för jobb igen. Känns skumt att bara få vara ledig en dag, i och med att jag jobbade igår - 6 dagars vecka.. Men de skall nog gå bra.. ska ju istället bara jobba  dagar i veckan.

Jag undrar ja vad som skall hända på midsommarafton. Förra iåret visst vi ju ivf vad vi skulle göra, men i år... hm.. Det ska ju regna har jag hört.. hua :( Men men, allt löser sig. Det gör de alltid sägs de  Nä, men annars var de väll inte så mycket mer                                              Puss

Kommentarer
Postat av: karin

Hej gumman!!

Snart fyller vi år.. tjoho.. Jag kommer att vara i alfa över midsommar så finns tiden så kommer jag och hälsar på dig kanske.. måste se hur du bor..



Kram karin

2008-06-16 @ 10:27:34
URL: http://livetomkarin.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja! Men va roligt! Gör gärna det! Eller, hur länge blir du här? På midsommardagen är vi på bröllop hela dagen och på söndag har jag kalas.. men då är du välkommen på tårta! :) kram Linda

2008-06-16 @ 14:42:57
Postat av: karin

okej.. Då får det blir att jag kommer och hälsar på när jag är hemma från den 18-28 juli i stället..

Ha det så bra..

kram

2008-06-17 @ 10:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0