veckan som gått

Det blir visst bara på söndagarna som Jag bloggar. Tiden går så fort så de hinns inte med liksom!

Veckan har varit riktigt bra! På måndagen höll jag i en utbildning i Fast telefoni inför en grupp nya medarbetare. Nervöst i början men det gick jätte bra och de va roligt! Efter denna pers så blev det ledig dag på tisdagen.
Var med Jr hos pappa i Freluga. Lunchade i Alfta och sen vidare till Runemo där de va genomgång inför bröllopet som var igår, lördag.
På onsdagen flyttade jag ut min käre dator till huset intill där jag satt fram tills dess. Nya människor, nya möjligheter. Styra upp ett och annat, medlyssna och ha lite samtals feedback/coaching har stått på schemat de tre sista vardagarna.
RIKTIGT roligt har har det varit! Stressigt - underbart! Organiserat - Tok skoj! :)

Igår var det dags att jobba på bröllop. Många bröllop har det blivit denna sommar. Men detta var första nånsin som jag jobbat på. Barndomskompisens syster stod vid altaret och sa Ja. En annan barndomskompis, Frida, och jag skötte köket / serverngen / baren / disken ... mm mm mm
Kom till Runemo kl 12 och åkte där ifrån 02. Stååålande sol utanför fönstret och vi var utanför byggnaden i kanske 7min på hela dagen - och då var det för att städa och plocka glas o burkar. Men det gjorde inget!
Vi låg i fas hela tiden, allt flöt på, vi behövde ej stressa, jag spillde inte rödvin på någon - utom mig själv, inte heller spillde jag nå mat, disken flöt på, spriten gick åt och alla var nöjda och glada och sa till oss flera gånger hur duktiga vi var - så de va skoj!
De var riktigt roligt men guuud så ont i ryggen och fötterna man får efter att stå och gå på ett stenhårt golv en hel dag, samt att bära tunga tallrikar fram och tillbaka. Men som sagt, de gick! :)

Tvingade mig själv ur sängen i tid idag. Skulle lika gärna kunnat sova hela dagen, men de skulle inte ha funkat.
Har rensat lite rabatter, duschat och nu sitter jag här. Må åka till Bollnäs för att handla. Har tömt frysen, frostat av, och även skafferiet i den mån de gått. Nu måste de fyllas upp igen.. storhandling på G!
Sen må jag hem med grejerna innan jag ska till Bollnäs igen - älskade Beyla har 11års kalas, får icke missas!

Nä, nu måste jag göra ett ryck. Snuffs jobbar, glömde skriva det! :) Puss

Kommentarer
Postat av: karin

tusen tack för en underbar bröllopsfest. ni gjorde det såååå jädra bra..

kram på dig!!

2008-07-28 @ 18:47:43
URL: http://livetomkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0