Bönder

Jaha, då har bönderna i Bonde söker fru gjort sina val. Jag hejjade på de som blev utröstade :)
Johan var ju PERFEKT för Hanna - sicken kille! O Peter skulle ju ha valt Peter - inte blondie / Wille!
jaja.. De är säkert lyckliga ändå, eller nått.

Igår var det ju pinsamt. Lämnade in bil på verkstaden för byte av bromsarna bak. Efter ca 5-10min ringer de och säger att bilen är klar - snacka om snabb service ;)
Grejen var ju den att när vi bytte till vinterdäck så sa Snuffs att bromsklossarna var halv kassa och eftersom de nu börjat skrapa i så gissade vi eller jag att de va bromsarna som var slut.. Icke!
Den snabba servicen på verkstaden berodde på att det endast var SMUTS på bromsarna som orskade ljudet haha
Kan skämdes som en hund när jag hämtade nyckeln och bilen. Men som han sa "spar pengarna till jul"
Pinsamt men sant hehe Äh, de blir ett bromskloss byte till våren istället!

Det är så trist om kvällarna nu när Snuffs jobbar sent :(
Bara strunt är det på tv oxå. Nä, hunden och jag skall ta oss ut en snabbis.
Sen skall jag och Tyson (de måste va en Tyson som de boxas och kickas) krya till kojs och njuta till Sunes jul på dvd. OSLAGBART roligt :)

Tänk va lyckliga dagens alla barn skulle vara om det fick se en sån lyckad julkalender som Sunes jul, istället för Skägget i brevlådan. Vem bryr som om spänning när det finns HUMOR i en kalender?! haha Håkan - I love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0