Regndag = Bakdag

Idag har det vräkt ner hela dagen. Inge skoj alls!
Medans Jr och Snuffs har varit ute o cyklat + gått på fotboll i regnet har jag bakat, heeeela dagen.

2 ICA kassar med fikabröd finns nu stationerad i frysen. Sugen på fika? - Välkommen hit vetja!
- Kärleksmums (choklad med strössel)
- Syltkakor (smakar lite kubb tycker ja, säkert bara för bittermandeln, med drottningssylt)
- Tosca rutor
- Chokladbollar
- Havreflarn
- Falsk potatiskaka (med massa smörkräm och riven mandelmassa över *mums*)
Chokladmuffins gjorde jag tidigare i veckan, så det finns de redan. Men som sagt, kom hit på fika!

Igår var det dop i Arbrå för lilla Tuva - så söt så söt :) Mycket trevligt
Mys på kvällen med hemmagjord pizza.. mums mums

Imorgon är det arbete igen. Ser fram emot det - finns ändå inget att göra i regnet. Ledig dag på torsdag enligt gamla schemat som jag inte längre går på. Om grannen inte var till IKEA igår så blir det nog en tripp dit på torsdag. Länge sen vi var på IKEA, skulle vart tok skoj :)    Nä, nu skall vi snart fika kanterna efter allt fika som bakades idag.    Puss

Kommentarer
Postat av: Matulda

åhå, om du åker till Ikea på torsdag måste du gå till restaurangen och säga hej till mig!!! :D

2008-08-04 @ 07:23:28
URL: http://missmatruls.sorkmos.com
Postat av: Maggan

Ska låta Dan läsa detta Jag lovar Han kommer och hälsar på !!!!! Kram

2008-08-04 @ 19:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0