Hej hopp

Sitter här i morgonsolen och bara myser, Morgonträningen är gjord ,ska snart ge mig av söderut för att hämta dottern, Sonen hämtar vi sen . Hoppas ni har det lika bra som jag har det.. Det som skulle kunna bli sämre är väll fötterna, Håller på att gå in dom vit, gul och blå nikeskorna som ska bäras under fotbolls EM. Det blr nog en sväng in på IKEA idag, En träpersien till balkongdörssfönstret ska jag köpa.. Jag får nämligen morgonsolen mitt i ansiktet nu.. jag vill oxå kunna ha sovmorgon ibland.. Undrar vad gubben på andra sidan bron ska göra i helgen? Sen så har jag blivit tillsagd av sambandscentralen uppe i backen att jag måste se upp så dom inte kommer och tar mina kopparkrukor ute i trädgården, Det var ju sånna tjuvar i Arbrå.. HALLÅ.. 4 mil bort ja.. Känns som jag inte har ork eller lust att oroa mig för vad som händer i föroterna i norr.
Undrar om rörmockarn hör av sig idag, vi ska få ny dusch och två nya toalettstolar..

ha en strålande dag Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0