Det räckte inte med ett..

.. vi har nu blivit inbjudna till två bröllop i juni månad!!!!!

åååh, vad roligt!! vad lycklig jag blir!! :)
ingen fler som ska passa på, jag går SÅ gärna på fler bröllop ;)

Jag har nyss kommit hem från en dag på arbetet. I dörren sitter lille Skrållan o väntar. Nu ligger hos över halva skrivbodet och laptopen, liiite svårt att skriva! Imorgon slutar jag 15.. tjtoo vilken lyx ;) På lördag blir de födelsedagskalas :)
Nä, om man kanske skulle ta o laga sig lite mat så man får en matlåda till imorgon.. :(
pussen

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag ska jobba på två bröllop i sommar ja:P..

2008-04-08 @ 21:04:54
URL: http://hannakjonsson.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0