Fredag!

Då var det helg för er dödliga men för mig så är drygt halva arbetsvecka kvar .
Igår så blev det träning på kroppsvårdsgården, 20 minuter på crossrobicsen.. Vilken djävla maskin. Jag har fortfarande inte fått in snittsen med att armarna ska gå långt framför kroppen.. Faan jag har ju sprungit halva mitt liv och då jobbar man med armarna bakåt..Men jag blir svettig och det är väl det viktigaste. Styrkan går över förväntan tränar det som känns bra just för dan.. Bröst, armar och mage.. Beachträning med andra ord blev det igår.
Hoppas hinna ner en sväng på jobbet ikväll och köra några cirkelvarv med frivändning, militärpress, ståenderodd och marklyft inan man åker hem..

Trevlig helg på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0