Från sunk till hunk 359:1

Blev en konstig natt inatt, jr vaknade sen jag sovit i ett par timmar o blev vaken i ett par timmar till. När han somnade så var jag klarvaken.Så vid 4 somnade nog jag men fick sova till 10 så jag kan inte klaga men dagen blir lite konstig. All mat kommer sent och man bara är tycker jag. Maten har varit bra idag än då det som var lite onyttigt för kroppen men otroligt nyttigt för välmåendet var den goa Whiskeyn och den lilla konjaken jag fick hemma hos svärfar ikväll.

Dagens frukost


Dagens lunch


Kvällens underbara middag hemma hos Björn & Ingrid.


Nu ska jag gå ut i hundgården o hämta Alvin sen går vi på promenad.

Sovgott Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0