usch...

Hoho
Graderna har äntligen stigit och det är inte alls lika kallt ute - thank god!
Jr sover, Snuffs gick till sängs vid 23 tiden för att ta en 2 timmars paus för att sedan kliva upp mitt i natten för att kolla på J-VM finalen i hockey. Det är nog bara en idrotts tokig karl som skulle göra något liknanade :)

Haft en ledig måndag, har mitt "jullov" nu. Men efter det är de bara imorgon, sen tillbaka till jobb och vardag.Skall bli skönt!
Usch, det är inte bra att vara ledig. Man får.. eller Jag får för mycket tid till att tänka och inse då.

Har blivit så fruktansvärt stor på så kort tid. Att magen växer har jag inget problem med. Men jag mår inte bra över hur resten av mitt utseende förändras. Jag ser ut som en hamster med hängkinder i ansiktet, armarna är gigantiska och dallriga för att inte tala om benen och baken. Nä fy.. det är INTE roligt. Jag trivs INTE och jag mår INTE bra över det/detta
Det är svårt att acceptera alla förändringar som sker i ens kropp på så kort tid. Hittills har det gått smärtfritt.
Men fy f*n.. usch.. mår bajs av att vara såhär stor och tjock

Det spelar heller ingen roll om vad folk säger. Vissa är helt ärliga o säger att jag blivit hemskt stor medans vissa smeker och är snälla o säger att jag inte alls blivit det. Det känns faktiskt som att det kvittar.. det varken sårar eller glädjer mig.
Mår redan så dåligt av min "nya" storlek på egen hand så det rinner av. Det värsta är väll att det inte bara påverkar mig utan även de älskade jag bor med. Känner mig varken glad,snäll eller trevlig men vet inte heller hur jag ska göra för att bete mig annorlunda. Men jag får f*n skylla mig själv oxå. Jag äter oavbrutet och är lat som en mask.. *gaaaah*
Nä fy.. det känns som någon form av tortyr att detta skall fortgå i 4mån till, att jag skall bli ÄNNU större. Men som sagt, att magen växer och blir stor gör ingenting. Det är inte de.. de är resten av kroppen, mitt ansikte, resten av min kropp. Det är inte jag, eller inte den jag vill vara, som jag möter i spegeln.. Usch..
Kan inte sätta ord på hur det känns heller.. Usch får bli mitt ord

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men tänk vilken belöning du kommer att få om de 4 månaderna:).. En lite unge:D.. söt som få skulle jag tro!

2009-01-06 @ 00:26:08
URL: http://hannakjonsson.bilddagboken.se
Postat av: Mallan

Men vännen.....DU är så otroligt FIN!!!

Och jag kan inte på nåt sätt hålla med om att du blivit överdrivet stor. Jag skulle dö för att få vara så fin i kroppen som du är. Och du kommer ju inte vara så här för alltid. Det är ju bara några ynka månader av ditt liv. Massa kramar till FINASTE Linda

2009-01-06 @ 10:59:47
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: myran

Linda!



Det finns inget finare än gravida kvinnor!



Kram

2009-01-06 @ 12:52:18
URL: http://mcmyran.blogg.se/
Postat av: Malin

Älskade älskade Kakan, jag kan förstå dig på sätt och vis. Jag kommer antagligen känna precis likadant själv. Som sagt var, magen är en sak, men jag kommer nog ha lika svårt att acceptera allt det andra precis som du.

Det konstiga är bara att jag kan inte se det när jag tittar på dig. Du är så kollossalt vacker i mina ögon, nu mer än nånsin. Du strålar inifrån lika mycket som i ditt yttre och allt jag ser är antagligen den absolut finaste gravida kvinna jag nånsin sett.

Så jag kan ändå inte säga att jag håller med, även om jag som sagt var kan förstå dig på sätt och vis.

Och som sagt, tänk vilken belöning du får sen. Du kommer få världens sötaste lilla skitunge som kommer va så himla lik dig. ;) Vilken gåva!



Älskar dig hjärtat. Puss puss.

2009-01-06 @ 14:24:12
URL: http://www.nogg.se/mauline
Postat av: Karro

Men va fasen Linda, själva slutresultatet, det som pluppar ut, måste ju väga upp känslan över att vara lite knubbig ett tag? Och du är inte ens hälften så stor som du påstår att du är, utan bara skitsnygg, som vanligt :)ses imorrn på jobbet!! kram

2009-01-06 @ 16:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0