Trök dag

I går kväll när jag skulle gå och sova höra jag Teddan kräkas inne i sin säng.. Stackars liten!
Anade det värsta, men hoppades på att de var nått annat än magsjuka som spökade.

Var bara att starta en tvättmaskin med sängkläder.. en av MÅNGA!
Ny tvättad, ny bäddad och ombytt hoppade han ner i sin säng igen - så trött så trött.
MEN, då var det dags för nästa omgång.

3dje gången gillt funkade! Sen har han sovit hela natten utan några fler kräkor. MEN,
när han hade lagt sig sist gången var det Hampus tur. Hela sängen full i snusk...
Jag gick och la mig, men Mangan har agerat tvättmaskin ansvarig hela natten. Hampan fortsatte under natten och morgonen, men han har använt hinken.

Hela dagen har vi haft sängkläder, kläder, handdukar mm hängandes på tork över hela huset. Tur att tvättmedlet & sköljmedler luktar gott ivf!   Teddan var de full fart på under fm, åt välling och fick behålla allt.. MEN, innan han gick upp för att sova middag var det dags igen! *suck*

Nu blir de vätskeersättning på de där små herrarna resten av dagen! Det positiva i detta är väl att man får städa och få rent i hopp om att bacillerna dööööööör!

Jag och Mangan känner inget.. än *peppar peppar*
Tråkigt att spendera en hel dag inomhus ivf.. solen skiner så fint där ute, men vad jag har förstått så blåser det ju typ storm. Så kanske är de bäst att vara inne.. Hälsningar från sjukstugan!

Kommentarer
Postat av: Helena Johansson

Å vad trist med Magsjuka. Hoppas du och M klarar er då. Håller tummarna.

2011-01-29 @ 20:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0