Ja, men då var de snart slut på januari oxå..

Hej och hå vad tiden springer iväg

Shit, de har ju faktiskt gått en hel månad sen jag skrev sist.. eller skrev och skrev. La upp en bild ivf

Vad har hänt då.. nja.. nyår var lugnt. Hemskt lugnt, men skönt! Vi vara bara hemma, jag Mangan och Teddan. Gjorde någon egen form av exotisk planka – mums mums. Jag somnade runt 22 :) Teddan har ingen respekt för att det blir nytt år och att mamma & pappa vill vara vaken vid 12 slaget hehe

Hade Peter, Sara och Ida hemma på middag en lördag i januari. Åt massor av tacos & sen spelade vi vårt nya spel vi fick i julklapp – Party Alias. Det var skoj!  Skrattade så tårarna rann och skällde på motståndarlaget när de fuskade – så klart!  Saknar dock att spela Ticket to ride Europa. Det är SÅÅÅ skoj!!!

Teddan har fått några nya tänder som resulterade i sömnlösa nätter och lite feber, men det gick annars smärtfritt. Han har tagit ner Hampus tågbanor från övervåningen nu till hans lekrum, så nu byggs det BRIO järnvägar för fullt. Skoj skoj! :)

Ja, vad har mer hänt… hm      Dagarna bara flyger ju förbi. Jobb hela dagarna, varannan helg ensam med T och varannan helg alla pojkar i huset samlade + lilla jag ;)

Var iväg och tränade på gymet en kväll med Anne. Skoj och skönt. Önskar jag kunde ta mig dit lite oftare men jag får SÅ dåligt samvete av att vara borta på jobbet hela dagarna, komma hem – göra mat, leka lite – och sen lämna t.ex. Magnus själv hemma med T. Jag vill ju umgås med honom också.. Ja, vi får se hur det blir. Bör kanske börja med att köpa ett kort, typ klippkort eller nått

Den 9 feb kl 18.30 har jag ljusparty (PartyLite) hemma hos mig – du kommer va??? Vore jätte skoj om vi blev ett gäng. Hör av dig innan bara så jag vet hur mycket fika jag bör bunkra upp med!

I lördag hade jag Lena och Linnea mysbyxmys!
Inledde kvällen med att dela på en familjepizza inför handbollen på tv. Sen fortsatte vi gotta oss med godis, chips, dip, nötter, ost & kex, grönsaker mm Mums mums var de. Men de va lite klena på att äta – fick massor över!

Nu Helena, nu har jag uppdaterat lite efter ditt önskemål ;)


Kommentarer
Postat av: Helena Johansson

Härligt Linda=) Skoj att ha nå att läsa så här på morgonkvisten =) Du vet datorn är min bästa vän just nu när man bara är hemma själv=) Vill gärna komma på ditt ljusparty men anara att antingen så är jag fortfarande flodhästliknande svällande kvinna eller så har jag den lille nyfödd så jag avstår men glöm mig ej om det blir fler roliga grejor framöver för vuxentid kommer jag nog skrika efter framöver.

2011-01-26 @ 09:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0