Vänskap/kvalitetstid

I går tänkte jag på Kolmården. Vi har pratat om att vi skulle sikta på en resa dit i sommar - eftersom vi bara var hemma förra sommaren.
Då tänkte jag på Malin, hur de la upp sina dagar där. I morse tänkte "det skulle va trevligt att svänga förbi där efter jobbet för att säga hej, måste bara kolla så att Mangan inte planerat att göra nått ikväll först.."

Sen sitter jag på min plats på jobbet och känner att det är dags för en "ladies room" stund. VEM sitter inte då i köket om inte MALLAN!! hahah Herre gud :)
Så, klappat och klart. Efter arbetet åkte jag dit!

Blev bjuden på mums mums god tacopaj, snackat skit och spelat Vem där med sonen i hushållet och sjungit lite för dottern - men hon blev nog mest rädd ;) *sicka sötkråkor*
SÅ skönt att få umgås lite med sina vänner såhär en vanliga vardagskväll, även bara för en timme eller två!

Vardagslyx!   Vänskapstid ÄR verkligen kvalitétstid! Tack snällaste Mallan för att jag fick titta förbi idag!
Måste göras om SNARAST!  Och sen Mallan så vill jag ha recept på den UNDERBARA kakan med extra choooklad :)

Idag är det BF för min käre vän Helena och hennes "Babe" oxå!! väntar SPÄNT på smset som bekräftar NU är bebis här!!! :) Mys mys!! Längtar tills den som gömt sig i hennes mage tittar ut så jag får se vad de är för nått som gömt sig där inne :)  LYCKA TILL!!! <3

Nu skall det bli sambo tid och det är ju kvalité det med!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Gumman! Är så glad att du kom. Me looove you! Och Neo tycker så mycket om dig. Massa kramar till bästa du

2011-02-02 @ 21:24:16
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: Helena Johansson

Ja nyfiken är jag också men sms får du nog vänta på för denna verkar trivas i magen =)

2011-02-03 @ 08:20:09
Postat av: Hanna

Vad fint det blev här! Kul att du blev glad av vinsten! Vill du att jag ska skicka den eller tittar du in någon dag när du r i stan? Jag åker förbi Kilafors den 12 när jag ska till Stockholm annars!

2011-02-03 @ 21:22:38
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0