3 veckor

Och så har 3 veckor utan uppdatering på bloggen gått igen..
Det finns liksom ingen tid för bloggen känns det som. Idétorka om vad som skall skriva oxå

Vad händer och vad har hänt..
*Skrev om att vi skulle till Orsa för länge sen. Där har vi varit! Bodde i en kanon lägenhet och hade en super trevlig helg. Dock regn, men de gjorde inget. Ungarna lekte, vin dracks, spel spelades, mat åts, djuren var nära och fina på björnparken - fin fin tiger alldeles vid stängslet :)

*Jag var iväg på VIP visning av Sex And The City 2 med Mallan! Precis som för 2 år sen när vi var på VIP visning av 1an :) Max mat, tjejsnack, röda mattan, mingel, snittar, goodiebag + att jag vann en till "goodiebag" i en tävling hehe          Tok mysig eftermiddag och kväll ivf - riktig tjejig ;)

*Shopping i Söderhamn, Bollnäs, Valbo
*Middagar
*Lunch dater
*Fika
*Gräsklippning
*Blöjbyten
*Utelek
*Fixning av sommarens garageloppis - öppnar snart, kom och fynda ;)
*Bakning
*Bilbingo - först med Lena och Linnea :) Sen med Mallan.. dock ingen vinst! Nån som vill åka snart igen?!
*
Soptippsvändor - med Robban och sen med AnnaMaria, de gäller att passa på att följa med när man får chansen att slänga ;) LOVE IT!!
*Sönderbrända axlar
*Studentfika
*Cyklat
*Vårmarknad
*Jobbat i en "bar" o tjänat pengar
*Gungat, lekt, busat
*Promenader

                                                                    Ja, massa har självklart hänt!

Har nu bara 6 arbetspass kvar innan sommarens ledighet. I höst börjar allvaret på 100% igen.
Dubbla känslor när det gäller hösten!
-Tycker det skall bli SKIT KUL att börja jobba igen, jag trivs som fisken i vattnet och jag längtar efter de 2 dagar i veckan jag jobbar nu. MEN.. jag får lite ångest när jag tänker på hösten.. heltidsjobb och tiden på att pendla till och från jobbet.
Åka ifrån Teddan 7 på morgonen och inte se honom förän vid 18 tiden på kvällen.. 5 dagar i vecka :(
O där emellan skall man hinna handla, laga mat, umgås med honom, natta honom.
Han kommer att gå på dagis och ha skit kul där, Mangan kommer va ledig mycket och så.. T kommer alltså att ha det kanon, inget tvivel om det :) Men egoistiskt tänkt, jag är så van att spendera MYCKET tid med honom. I höst känns de som att tiden bli obefintlig - det känns trist :( Eftermiddagarna och helgerna kommer bli värdefulla, bara massa pussar kramar och mys med världens bästa son :) Min bebis...!

Har kollat på ULLARED reprisen på tv ikväll. Nån jag kan lura med dit i höst? :)
Vill inte åka dit mitt i sommaren och svettas, vill inte åka bil mitt i vintern på snövägar - I HATE
Fanns inga bussresor som hade planerad resa dit ner nu. Vill åka i höst, sen höst :) Måste börja jobba och få in lite peningar först bara :)   Planerna är ju att vi skall ner till Småland i sommar, men att gå på Gekås för en heldag med shopping med Teddan och Hampan känns inte såååå lockande :/
Nä, de får bli barnfritt om jag skall dit - förlåt

Skulle vilja åka på nån rolig tjejresa snart igen, som när vi var i Uppsala..
Ladies Night i Gävle o oktober - nån som är på?! skulle ju va skit kul o dra ihop ett gäng, sova över och skämma bort sig :)

Mia Skärringer fortsätter sin turne med Dyngkåt och hur helig som helst i november, denna gång i STHLM, Ume och Lule.. nån som kanske vill ta en tripp på STHLM och lite show?! :) Jag ser den gärna igen.. och igen och igen ;)

Nä, nu skall jag sluta spekulera och göra mig redo för natten
Ungarna sover, Mangan jobbar natt. Jobb imorgon - farmor är barnvakt medans fadern sover.
Det blir en bra dag imorgon - tror ni inte?! :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Vart ska teddan gå på dagis? och vad jobbar du med?

2010-06-10 @ 21:48:57
Postat av: Linda

Sv: Teddan skall gå på Julibacken, han börjar i mitten av augusti med inskolningen.

Jag jobbar på Teleperformance i S-hamn. Behöver du jobb?! Jag är egentligen team ledare, men nu när jag bara jobbar ibland gör jag allt möjligt :) En i vår föräldrargrupp har börjat hos oss nu :)

2010-06-11 @ 17:09:21
URL: http://livetihallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0