Inget för mig

Forza
Forza är italienska och betyder ”Kraft”. Under ett Forzapass använder Du träsvärd och jobbar med stora, kraftfulla rörelser i många repetitioner som ger en skön flowkänsla och tuff träning! Träningsformen ger Dig en hög energiförbrukning och en effektiv träning för mage, rygg och axlar, samtidigt som Forza skapar en behaglig känsla av kraft och fokus! Träningen vänder sig till alla – det är upp till var och en hur tufft passet blir!
Pass Forza

Igår testade jag och Anne Forza.
Men det är INGENTING för mig kan jag lova. Att svinga armarna med svärdet i full fart och samtidigt göra en massa steg med benen fram & bak & höger & vänster.. o Nä.. fy tusan!
Blev ivf svettig som en tok och är lite slut i armarna idag.. men jag fick även 3 blåsor med på köpet.
Säkert skall man ju använda armarna som kraft när man svingar pinnen, men jag använde händerna eftersom jag inte fattade nånting. Det gjorde ont :/

Nä, nu blir det Box´n Fun på tisdag istället.. med pappa!! :)
Jag lyckades lura med honom! Eller, vi får se.. det går ju faktiskt att avboka upp till en timme innan passet.
Men jag hoppas att jag får boxas! :) Gjorde det med Madde för sisådär 10år sen.. Tyckte ju att det var svajna kul då.. jobbigt förståss.. men SKOJ! Hoppas det är lika nu!

idag är Mangan på möte hela dagen och Hampus dumpade oss för en dag med farmor.
Jag o Teddan skall nog åka in på lite handboll..vi får se!
Nu MÅSTE det vara tänder på G annars vet jag inte vad. Vet inte hur många bajs blöjor vi bytt de närmast dygnet och inatt har han varit vaken och tittat sig omkring + pratat i över 2tim. Inte ledsen eller nått.. utan bara vaken som vanligt. Pratade lite med gosedjuren, testar olika tonlägen mm Sen när han blir övertrött, då blir han ju självklart lite ledsen, men inge farligt. Drygt tycker jag ivf att det är!! Om man får säga så..

Nä, men om man skulle gå o svartmåla sina ögon lite så jag ser lite elak ut ;) Ha en bra dag // Frun i huset


Kommentarer
Postat av: EliN

VAD DUKTIG DU ÄR! Tänk om du kunde dra med mej på lite träning så jag kommer igen någon gång också.... suck.

2010-01-16 @ 11:58:12
URL: http://elingranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0