Förvirring :)

ÅÅÅÅH!!!!
Har just insett världens sämsta grej!
Eller det är säkert kanon de för de som gillar det, men nu är det starkt OGILLA!
På lördag skall jag ut på lite äventyr med flickorna i Bollnäs.. Hemligstämplad dag ;)
Återkommer efter helgen varför :)
..osså nu när jag skulle kolla på hur bussar/tåg går hem. Då inser jag att de har ändrat så att nattbussen går 02:20 från Bollnäs istället för 01:20!!!
Det är ju alldeles för sent!!! Det var ÅR SEN jag var vaken så länge känns de som & då skulle jag aldrig orka va ensam hemma med Teddan hela söndan. Det krisar i min hjärna just nu!!
Hade ju varit så skoj att ta ivf en klunk Bacardi Breezer i goda vänners lag, men just nu ser det mörkt ut :(
Nackdel att bo där ingen annan bor :(
Nån vänlig själ som inte har några planer för lördagskvällen och vill köra hem mig för en rimlig peng, du kan få mitt nummer!! SERIÖST!!!!

Annars då, vad händer nu för tiden!
Ja, jag boxas på mot farsgubben. Fast förra veckan blev det mot Anne och imorgon blir det mot Frida S :)
Jobbade lite extra igår så idag & imorgon har jag lite kortare arbetspass (inte 8-18:45 med andra ord)
Skönt, fast samtidigt så trivs jag så bra och har SÅÅ mycket att göra så jag skulle kunna vara där dagarna i ända. Roligt Roligt :)   Tur att Teddan o kärleken finns här hemma som längtan drar till så det blir nån ordning på mig :)

Teddan för övrigt, har kryper runt i en rasande fart. Fattar inte hur fort en litet barn kan krypa!! O sen är allt som han inte får leka med JÄTTE ROLIGT att leka med. Alla hans leksaker kryper han förbi hehe
Vi var till Öppna förskolan i måndags innan vi skulle hämta Hampan på skolan.
Var nog 3dje eller 4de gången vi var där. Har inte trivts nå bra alls där förr när vi varit dit. Ted har varit för liten o bara legat där o stirrat på allt runt omkring. Sen tycker jag inte att jag känt mig så välkommen heller. De flesta sitter i sina BVC grupper och pratar.. vi går ju i Kilafors o ingen av dem i vår grupp har varit där när vi varit där. Visst har de jag känner pratat med oss, dom har välkomnat oss och frågat/tjatat på att vi skall komma.. :) men det är ju SÅ många okända människor där. Barnmorskorna upplever jag oxå att vi har varit lite genomskinliga för..
Jag vet inte, många jag känner trivs ju jätte bra där. Och kanske att jag skulle trivats bättre om vi oxå gick i Bollnäs, där det finns en plats att samlas på, så man får träffa mammorna o barnen oftare. Här hade vi ca 4 uppstyrda träffar där vi inte fick chans att prata så mycket.. Nu skall vi dock försöka börja träffas hemma hos varann, tror de började i går men då kunde ju inte vi. Nä.. vi får se! Det känns som att det ger mer att åka till Öppna nu när Teddan blivit större oxå. När han kan ta sig fram o leka med saker själv.. han behöver barn omkring sig mer än innan. Ja, vi får se hur det blir.. :)

Nä, nu örskar jag inte skriva mer. Mangan åkte just iväg för att träna o ungarna har lagt sig.. egentid :)
Men som sagt, har du lust att köra lite bil på lördag så hör gärna av dig :) Ingen blir gladare än jag :)
   /// Frun i huset

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så de blir alkohol på lördag=)

2010-02-04 @ 18:07:53
Postat av: Hanna

Jag blir nog nykter ikväll! Så ring mig om du vill ha skjuts:).. Kram Hanna J

2010-02-06 @ 17:01:50
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0